ارسال محموله هفتاد تنی سوخت موشک از ایران به یمن کذب است

اعتمادآنلاین|

نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک با ارسال یادداشتی به خبرگزاری آسوشیتدپرس، ادعای سخنگوی ناوگان پنجم آمریکا در منطقه، مبنی بر ارسال محموله هفتاد تنی سوخت موشک از سوی ایران به مقصد یمن را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، نمایندگی دائم کشورمان در این یادداشت تاکید کرد، ایران خود را پایبند به رعایت قطعنامه 2216 شورای امنیت سازمان ملل متحد در موضوع ممنوعیت ارسال سلاح به یمن می داند . هیچ اقدامی خلاف این قطعنامه انجام نداده و نمی‌دهد و همکاری فعالی با کمیته تحریم که ذیل این قطعنامه تشکیل شده است دارد و تاکنون هم هر ادعایی که در این سالها علیه ایران در نقض این قطعنامه مطرح شده، ثابت نشده است.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران همچنین خاطر نشان ساخت، ایران نهایت تلاش خود را می نماید تا در کنار احیاء توافق آتش بس ، هرچه سریعترگفتگوهای گروههای یمنی برای ایجاد صلح و ثبات در یمن برقرار شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

پیکر بی جان ۲ سرنشین خودروی گرفتار شده در سیلاب هفتکل پیدا شد

ج نوامبر 18 , 2022
اهواز – معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از تلاش هشت ساعته ۶ تیم عملیاتی برای جستجو و نجات، ۲ سرنشین خودروی سمند گرفتار شده در سیلاب خبر داد. به گزارش خبرنگار مهر، امیر عباس نجفی صبح امروز جمعه در گفتگویی رسانه‌ای با اعلام جزئیات عملیات جستجو […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000