تسنیم : افزایش شهدای حمله تروریستی ایذه به ۷ نفر + اسامی

تسنیم : افزایش شهدای حمله تروریستی ایذه به ۷ نفر + اسامی

تسنیم نوشت:تعداد شهدای حادثه تروریستی شهرستان ایذه به هفت شهید افزایش یافت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت : با به شهادت رسیدن یکی دیگر از مجروحان حادثه تروریستی در شهرستان ایذه تعداد شهدا این جنایت به هفت نفر رسید.

حبیب حی بر افزود : همچنین در پی این حادثه تروریستی هشت نفر مجروح شدند . وی ادامه داد : اسامی شهدای این جنایت تروریستی رضا شریعتی ۲۵ ساله ، کیان پیر فلک ۹ ساله ، اشرف نیک بخت ۴۵ ساله ،آبتین رحمانی ۱۳ ساله ،علی مولایی و ۲ نفر مجهول الهویه می باشند.

در حمله تروریستی شامگاه چهارشنبه در ایذه که با به رگبار بستن مردم و ماموران حافظ امنیت از سوی ۲ موتور سوار در مرکز شهر ایذه رخ داد، هفت نفر از هموطنانمان به درجه رفیع شهادت نائل و هشت نفر دیگر مجروح شدند.

بیشتر بخوانید :

۲۱۲۲۰

پست بعدی

بارش ۳۶.۶ میلی متری باران در ماهشهر

پ نوامبر 17 , 2022
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بر اساس آخرین گزارش هواشناسی ماهشهر شاهد بارش شدید باران به مقدار ۳۴.۶ میلی متر بود و بیشترین میزان بارندگی را ثبت کرده است. محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: با بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و با تأثیر سامانه بارشی شاهد رگبار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000