۳ نفر از عوامل اصلی حمله تروریستی ایذه دستگیر شدند

۳ نفر از عوامل اصلی حمله تروریستی ایذه دستگیر شدند

اهواز – رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: سه نفر از عوامل اصلی حوادث و اغتشاشات امروز شهرستان ایذه دستگیر شدند و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی دهقانی در رابطه با حوادث امروز شهرستان ایذه بیان کرد: بعد از حوادث امروز در ایذه، به دادستان و رئیس دادگستری این شهرستان دستور ویژه داده شد تا کلیه اقدامات لازم را در جهت شناسایی و دستگیری عوامل اصلی این حوادث و اغتشاشات انجام دهند.

وی افزود: همچنین دستورات لازم برای انتقال پیکر شهدا به پزشکی قانونی و تشخیص نوع اسلحه به کار رفته در این حوادث صادر شد.

دهقانی بیان کرد: دستور ویژه برای انتقال مجروحان به شهرستان اهواز برای درمان صادر شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: سه نفر از عوامل اصلی حوادث و اغتشاشات امروز شهرستان ایذه دستگیر شدند و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط در دستور کار قرار دارد. به دادستان مرکز استان نیز مأموریت داده شد تا با حضور در شهرستان ایذه اقدامات و نظارت‌های لازم در جهت تکمیل تحقیقات و دستگیری کلیه عوامل را در محل انجام دهد.

دهقانی بیان کرد: رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار دادگستری استان قرار دارد.

وی افزود: در حوادث امروز شهرستان ایذه پنج نفر از جمله یک پسر ۹ ساله، یک خانم ۴۵ ساله و سه جوان به شهادت رسیدند و ۱۰ نفر نیز مجروح شدند.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان تاکید کرد: دستورات ویژه و قاطع برای دستگیری کلیه عوامل مرتبط با این حوادث صادر شده است.

کد خبر 5634030

پست بعدی

واکنش رئیسی و قالیباف به «حمله تروریستی» ایذه

چ نوامبر 16 , 2022
ایسنا از پیام های رئیس جمهور و رئیس مجلس درپی «حمله تروریستی» ایذه خوزستان خبر داد. رئیس جمهور ضمن تسلیت به خانواده شهدای حمله تروریستی در ایذه، در گفت وگوی تلفنی با استاندار خوزستان، به دکتر صادق خلیلیان دستور داد اقدامات دستگاه‌های امنیتی و انتظامی را برای شناسایی و بازداشت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000