ترامپ خواستار تعویق انتخابات آمریکا شد

این نخستین بار است که ترامپ پیشنهاد تعویق انتخابات را مطرح می‌کند؛ آن هم در شرایطی که در نظرسنجی‌های انتخاباتی 10 درصد از “جو بایدن” عقب است. رئیس جمهور آمریکا در توئیتی پیشنهاد داده است تا انتخابات آ..

5f22ca6d7f1be_5f22ca6d7f1c0

این نخستین بار است که ترامپ پیشنهاد تعویق انتخابات را مطرح می‌کند؛ آن هم در شرایطی که در نظرسنجی‌های انتخاباتی 10 درصد از “جو بایدن” عقب است.

رئیس جمهور آمریکا در توئیتی پیشنهاد داده است تا انتخابات آمریکا دیر از موعد مقرر برگزار شود.

دونالد ترامپ در توئیتی نوشته است: با برگزاری انتخابات به صورت پستی (نه رأی‌گیری غیابی که خوب است)، انتخابات ۲۰۲۰ جعلی‌ترین و نادرست‌ترین انتخابات در تاریخ خواهد بود. این مایه شرمساری عظیم برای آمریکا خواهد بود. انتخابات را به تعویق بیندازیم تا زمانی که مردم به طور مناسب، دقیق و بی خطر بتوانند رای دهند.

منبع: خبرآنلاین

دونالد ترامپ
انتخابات آمریکا
تعویق

پست بعدی

ذبح قربانی در محلی به جزء کشتارگاه‌ها ممنوع

پ جولای 30 , 2020
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا بر خلاف سال‌های گذشته هیچ غرفه‌ای برای توزیع گوشت گوسفندی نخواهیم داشت. سرهنگ نادر مرادی در نشست با رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران، اظهار کرد: با توجه به شرایط امسال که با شیوع ویروس کرونا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000