سخنگوی سپاه: معدودی نوجوان و جوان فریب‌خورده با هیاهوی فضای مجازی به میدان آمده‌اند / اغتشاشات اخیر،طراحی خارجی برای تجزیه و براندازی ایران اسلامی است

سخنگوی سپاه: معدودی نوجوان و جوان فریب‌خورده با هیاهوی فضای مجازی به میدان آمده‌اند / اغتشاشات اخیر،طراحی خارجی برای تجزیه و براندازی ایران اسلامی است

تسنیم نوشت :سردار شریف ایران قوی را نقطه عصبانیت و استیصال دشمن دانست و گفت:برخی علت را مساله‌ای داخلی می‌دانند، در حالی که شواهد و قرائن از جمله موضع‌گیری‌ها و ملاقات‌های مقامات رسمی دولت‌های خارجی با برخی لیدرهای رسانه‌ای اغتشاشات اخیر نشان‌دهنده یک طراحی خارجی برای تجزیه و براندازی ایران اسلامی است.

سردار شریف ایران قوی را نقطه عصبانیت و استیصال دشمن دانست و گفت: حوادث اخیر نشان داد ارتقای سواد رسانه‌ای جامعه به‌ویژه در مواجهه با فضای مجازی بیش از گذشته اهمیت یافته است.

سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه در شهر ری در جمع خبرنگاران در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران اظهار داشت: اهمیت کار رسانه‌ای هر روز بیش از گذشته اهمیت خود را نشان می‌دهد، چراکه در چنین میدانی، جنگ کم‌هزینه‌تر و با تلفات و تبعات کمتری می‌توان وارد مبارزه شد.

سردار شریف یادآورشد: در جنگ رسانه‌ای، با فضایی نرم و لطیف دشمنان تلاش می‌کنند تا با بهره‌گیری از نواقص و خلاهای موجود به کشور هدف ضربه بزنند، در حالی که در گذشته با خشونت و خونریزی اهداف و مقاصد خود را دنبال می‌کردند.
سخنگوی سپاه گفت: دشمن در حال بهره‌گیری از تمامی ظرفیت خود برای تاثیرگذاری بر جمعیت هدف است و آن‌ها را در معرض تهاجم فرهنگی و ترکیبی سازمان‌یافته قرار داده‌اند و به‌طور مدام تلاش می‌کند تصویر دلخواه خود را به ذهن آنان متبادر کند.

سردار شریف با اشاره به ناآرامی‌های اخیر و رویکردهای مطرح شده نسبت به آن ادامه داد: برخی علت را مساله‌ای داخلی می‌دانند، در حالی که شواهد و قرائن از جمله موضع‌گیری‌ها و ملاقات‌های مقامات رسمی دولت‌های خارجی با برخی لیدرهای رسانه‌ای اغتشاشات اخیر نشان‌دهنده یک طراحی خارجی برای تجزیه و براندازی ایران اسلامی است.

وی اعلام کرد: جبهه ضدانقلاب و معاندین باید متوجه باشند با انقلابی بزرگ مواجه هستند که برای به ثمر نشستن آن صدها هزار شهید تقدیم شده است، شهدایی که با اندیشه و محبوبیت در عرصه جنگ تحمیلی، دفاع از حرم و صیانت از امنیت ملی حضور یافته‌اند و به شهادت رسیده‌اند.

سردار شریف به حضور تعداد معدودی نوجوان و جوان فریب‌خورده در حوادث اخیر اشاره و اضافه کرد: این افراد با هیاهوی بدون مبنای فضای مجازی به میدان آمده‌اند، در حالی که این انقلاب طی ۴۳ سال گذشته، بحران‌های مختلفی را پشت سر گذاشته و بر همه آن‌ها فائق آمده است.

سخنگوی سپاه ایران قوی را نقطه عصبانیت و استیصال دشمن توصیف و با تاکید بر اهمیت ارتقای سواد رسانه‌ای جامعه به ویژه در مواجهه با فضای مجازی تصریح کرد: حوادث اخیر نشان داد باید بیش از پیش براهمیت افزایش آگاهی و سواد رسانه‌ای ملت ایران واقف و برای افزایش اطلاعات و توانایی‌های آنان در این عرصه اقدام کرد.

بیشتر بخوانید :

۲۱۲۲۰

پست بعدی

 فاضل میبدی: ببییم به نام دین و روحانیت با روزگار مردم چه کار کرده‌ایم که جوان حاضر است به خیابان بیاید و بگوید من چیزی برای از دست دادن ندارم

چ نوامبر 16 , 2022
جماران نوشت: عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ادبیات تند و خشنی که مسئولین ما به کار می برند را کنار بگذارند، مهربانانه سخن بگویند، با جوان درست حرف بزنند. دوم اینکه مسائل معیشتی مردم را حل کنند. آقای رئیسی قول داده است. دلار را ۲۶ هزار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000