«جنگ جهانی سوم» پدیده غیرقابل‌ پیش‌بینی اسکار می‌شود؟

اعتمادآنلاین|

نشریه هالیوود ریپورتر در مطلبی با اشاره به ۵ فیلم از جمله «جنگ جهانی سوم» نماینده رسمی سینمای ایران در اسکار ۲۰۱۳، از آنها به عنوان شانس‌های غیرمنتظره شاخه بهترین فیلم بین‌المللی۲۰۲۳ نام برده که با تحت تاثیر قرار دادن مخاطبان جهانی، حالا باید نظر اعضای آکامی را جلب کنند.

به گزارش ایسنا، در توصیف «جنگ جهانی سوم» در این مطلب آمده است: درام پوچ‌گرایانه هومن سیدی داستان کارگری روز مزدی را روایت می‌کند که پس از دست دادن همسرش در یک فاجعه وحشتناک، به‌طور شگفت‌انگیزی برای بازی در نقش آدولف هیتلر در فیلمی ایرانی و آلمانی از جنگ جهانی دوم انتخاب می‌شود. ترکیب کمدی، درام احساسی و تفسیر اجتماعی ظریف، هیات داوران جشنواره فیلم ونیز را برانگیخت، تا جایی که جوایز بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد (محسن تنابنده) در بخش افق‌ها به این فیلم رسید. همانطور که در فیلم‌های ایرانی معمول است. باید منتظر ماند و دید اعضای آکادمی اسکار با توجه به مسائل اخیر در ایران از نماینده سینمای ایران حمایت می‌کنند یا خیر.

ساخته هومن سیدی پس از حضور موفق در جشنواره ونیز در سی و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو نیز در بخش مسابقه اصلی به نمایش گذاشته شد و در نهایت جایزه ویژه هیات داوران را به خود اختصاص داد.

در فیلم «جنگ جهانی سوم» بازیگرانی چون محسن تنابنده، ندا جبرئیلی، مهسا حجازی، نوید نصرتی، لطف‌الله سیفی و حاتم مشمولی به ایفای نقش پرداخته‌اند و پخش بین‌المللی این فیلم بر عهده محمد اطبایی کمپانی مستقل‌های ایرانی است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

چرا کشاورزان برنج نمی فروشند؟

چ نوامبر 16 , 2022
اقتصاد نیوز نوشت :برنجکاران با تعیین سود ۲۰ درصدی موافق نیستند بلکه مدعی هستند باید سود ۵۰ درصدی برای فروش برنج توسط دولت تعیین شود.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000