روزنامه شرق: چون رئیسی ضعیف بود حاکمیت یکدست هم به دادش نرسد

روزنامه شرق: چون رئیسی ضعیف بود حاکمیت یکدست هم به دادش نرسد

شرق نوشت:انتقادها به وضعیت موجود و عملکرد دولت در ‌حالی در مجلس طنین‌انداز شده‌ است که انتظار می‌رفت در پس سایه یکدست‌شدن قدرت در میان اصولگرایان، همان‌گونه که قبل از انتخابات ریاست‌ جمهوری مدعی بودند، به رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی و… بینجامد.

اما مشکل کشور حاکمیت اجرائی یک نگرش خاص با حذف رقبا نبود؛ مشکل ناتوانی مدیران اجرائی و تصمیم‌های اشتباه و مکرر در یک ‌سال ‌و ‌اندی گذشته نشان داده برای اداره کشور با شعار و وعده و وعید نمی‌شود موفق شد و همراهی دوستان هم جز افزودن به مشکلات تأثیری نداشته و ندارد.مجلس که همه اعتبار خود را روی موفقیت دولت سیزدهم گذاشته،مدت‌هاست منتقد عملکرد کابینه است، اما تاکنون نتوانسته باعث تغییر رویه‌های اشتباه شود.

23302

پست بعدی

نظام از رفراندوم قانونگزارانه استقبال کند/ باید افراد تندرو به حاشیه بروند/ مردم فعلا به سیاست گذشته برنمی گردند/

چ نوامبر 16 , 2022
آنچه امروز هم جامعه ما نیاز دارد همین اعتدال است. متأسفانه گاهی حرکت‌های غیرعقلانی و هیجانی در قالب دین و مذهب معرفی می‌شوند؛ در صورتی که کمترین قرابت را هم با اصول و روش‌های دینی ندارند. مسئولان هم وظیفه دارند به عنوان کسانی که اداره امور به آن ها سپرده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000