پلوسی تهدید کرد، نمایندگان بدون ماسک را از ساختمان کنگره بیرون می‌کند

رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا ماسک زدن را برای همه اعضای این مجلس و کارمندان دفاتر آنها اجباری و تهدید کرده که متخلفان را از ساختمان کنگره اخراج خواهد کرد. تصمیم نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان ..

5f22ae75c2638_5f22ae75c263b

رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا ماسک زدن را برای همه اعضای این مجلس و کارمندان دفاتر آنها اجباری و تهدید کرده که متخلفان را از ساختمان کنگره اخراج خواهد کرد.

تصمیم نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ساعتی پس از آن اعلام شد که نتیجه تست کرونا لوئی گومرت، نماینده جمهوری‌خواه از ایالت تگزاس که بارها از زدن ماسک امتناع و ضرورت آنها را زیر سوال برده بود، مثبت اعلام شد.

قرار بود گومرت با دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمرکا که عازم تگزاس است، همراه شود و به همین علت هم بنابر پروتکل کاخ سفید، از وی تست کرونا گرفته شد.

دستور پلوسی شامل حال همه نمایندگان و کارمندان دفاتر آنها در داخل ساختمان کنگره می‌شود هر چند وی گفته نمایندگان به هنگام سخنرانی یا رفتن پشت تریبون مجلس اجازه خواهند داشت که ماسک خود را بردارند.

آن طور که گزارش شده تاکنون ۱۰ عضو مجلس نمایندگان به ویروس جدید کرونا مبتلا شده‌اند که از این میان هفت تن جمهوری خواه و سه تن دموکرات هستند.

روز چهارشنبه شمار جان باختگان کرونا در آمریکا از ۱۵۰ هزار نفر فراتر رفت و شمار مبتلایان به این ویروس هم به چهار میلیون و۴۲۵ هزار نفر رسید.

منبع: ایسنا

نانسی پلوسی
کنگره آمریکا
نمایندگان
ماسک

پست بعدی

امکان افزایش شدید تلفات کرونا با برگزاری کنکور و محرم

پ جولای 30 , 2020
اولین دور آزمون دکتری در ایران برگزار شد. کنکور سراسری و محرم در راه است. انجمنهای پزشكی ايران درباره افزایش "ابعاد دهشتناک مرگ و میر" به حسن روحانی هشدار داد. ایرج حریرچی از وضع وخیم بیمارستان‌ها و روند صعودی تلفات گفت. از هشت صبح روز پنجشنبه نهم مرداد (۳۰ ژوئیه) آزمون دکتری سراسری در ۶۰ شهر و با شرکت ۱۷۵ هزار داوطلب شروع شد. از جمله دستورالعمل‌هایی که برای جلوگیری از گسترش امکان ابتلا به کرونا از سوی برگزارکنندگان این آزمون داده شده این است که داوطلبان از تردد بی‌مورد در محل آزمون خودداری کنند، هنگام ورود و خروج به حوزه امتحانی فاصله با دیگر داوطلبان (حداقل یک متر) را حفظ نمایند، ماسک سه‌لایه معمولی (بدون فیلتر) داشته باشند و از تماس دست‌ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون خودداری کنند. هنگام عطسه یا سرفه کردن نیز باید از دستمال کاغذی استفاده کنند. آیا رعایت این توصیه‌ها می‌تواند ضمانتی برای مبتلا نشدن به کرونا باشد؟ این روزها بسیاری از کارشناسان در این باره ابراز نگرانی و تردید کرده‌اند. به ویژه که این ویروس بنا بر پژوهش‌ها حداقل هشت دقیقه در هوا می‌ماند و امکان انتقال بیماری به دی..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000