اظهارات «الهام‌ علی‌اف» مبنایی ندارد؛ نوه که نمی‌تواند منکر بابابزرگ خود شود

اعتمادآنلاین|

سید البرز حسینی، نماینده خدابنده در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در اخطاری خطاب به وزارت امور خارجه بیان کرد: رئیس جمهور آذربایجان اظهارنظری در خصوص ممالک ترک نشین داشته است. بنده به ایشان پیشنهاد می‌کنم که عهدنامه گلستان را بخواند و بدانند که کجا از کجا جدا شده است، این اظهارنظرها در خصوص تمامیت ارضی کشورهای همسایه در شأن رئیس جمهور آذربایجان نیست.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه اظهار کرد: اگر عهدنامه گلستان اجرایی نشده بود اکنون ایشان رئیس جمهور آذربایجان نبود. انتظار می‌رود وزارت امور خارجه به این اظهارنظرها عکس‌العمل نشان دهد.

علی نیکزاد که اداره جلسه علنی مجلس شورای اسلامی را برعهده داشت، در پاسخ به این تذکر بیان کرد: واقعیت این است که نوه نمی‌تواند بابابزرگ خود را منکر شود. حرف‌های رئیس جمهور آذربایجان مبنایی ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

شما نظر دهید/ مهران رجبی می‌تواند مجری خوبی باشد؟

ی نوامبر 13 , 2022
مهران رجبی و سید بشیر حسینی به تازگی مسئولیت اجرای دو برنامه تلویزیونی را برعهده گرفتند، خبرآنلاین از مخاطبان خود می‌خواهد تا نظرشان درباره این اتفاق را با ما در میان بگذارند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تا کنون بازیگران زیادی از جمله مهران مدیری، سروش صحت و پژمان بازغی وارد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000