شما نظر دهید/ مهران رجبی می‌تواند مجری خوبی باشد؟

شما نظر دهید/ مهران رجبی می‌تواند مجری خوبی باشد؟

مهران رجبی و سید بشیر حسینی به تازگی مسئولیت اجرای دو برنامه تلویزیونی را برعهده گرفتند، خبرآنلاین از مخاطبان خود می‌خواهد تا نظرشان درباره این اتفاق را با ما در میان بگذارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تا کنون بازیگران زیادی از جمله مهران مدیری، سروش صحت و پژمان بازغی وارد عرصه اجرا شدند و همواره هم به سبب شهرت و محبوبیتی که داشتند مورد استقبال مخاطبان قرار گرفتند؛ اما به تازگی اتفاقی رخ داده که حواشی زیادی به دنبال داشته و نتوانسته دل مخاطبان را به دست آورد.

اتفاقی که رخ داده این است که تلویزیون به مرور زمان سبب آزرده خاطر کردن آن‌ها شده و به مرور زمان تمام مجریان خود را از دست داده است، حالا برای اینکه این کمبود را جبران کند، سراغ بازیگری به نام مهران رجبی رفته که نتوانسته نظر مردم در عرصه اجرا را به خود جلب کند و مورد انتقاد قرار گرفته است همچینین سید بشیر حسینی داور برنامه «عصر جدید» و استاد ارتباطات نیز وارد این عرصه شده است.

به بهانه این اتفاق خبرآنلاین از مخاطبان خود می‌خواهد تا نظرشان درباره ورود بشیر حسینی و مهران رجبی به عرصه اجرا را با ما در میان بگذارید.

۵۷۲۴۵

پست بعدی

جشن تولدی که عزا شد/ دختر ۱۵ ساله با الکل تقلبی جان داد

ی نوامبر 13 , 2022
روزنامه خراسان نوشت: به دنبال مرگ یک دختر ۱۵ ساله در جشن تولد، پزشکی قانونی پس از کالبد شکافی علت مرگ را مسمومیت با الکل تقلبی اعلام کرد. با پیگیری پرونده دختر ۱۵ ساله ای که در جشن تولد، قربانی «شراب مرگ» شده بود، عاملان تولید و توزیع مشروبات الکلی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000