همسر بانو رباب صدر درگذشت

همسر بانو رباب صدر درگذشت

حسین شرف‌الدین، نوه علامه سید عبدالحسین شرف‌الدین صبح امروز، اول اسفند ۱۴۰۰ در سن ۹۳ سالگی در لبنان دارفانی را وداع گفت.

به گزارش خبرآنلاین، مرحوم شرف‌الدین، ادیب، پژوهشگر و تاریخ نگار بود و در تمام این سال‌ها مسئولیت حفظ و اداره «مکتبه الامام شرف الدین» در شهر صور را برعهده داشت. او در سال ۱۹۶۲ میلادی با بانو رباب صدر، خواهر کوچک امام موسی صدر ازدواج کرد که چهار پسر ثمره این ازدواج هستند.

از مرحوم شرف‌الدین سخنرانی‌ و مقالات متعددی درباره امام موسی صدر به جای مانده و چندین کتاب که برخی عبارتند از:
* الامام السید موسی الصدر: محطات تاریخیة
* صور المعاصره تاریخنا
* الامام السید موسی الصدر ربیب القرآن
* ال‍ـتنمیه فی مجتمع مضطرب الامام الصدر و المجتمع المقاوم
* ابجدیه الحوار

از میان این کتاب‌ها، کتاب نخست «الامام السید موسی الصدر: محطات تاریخیة» به فارسی و با نام «گذارها و خاطره‌ها: ایران، نجف، لبنان» به همت انتشارات موسسه ترجمه و منتشر شده است.

ضایعه درگذشت ایشان را به بانو رباب صدر، فرزندان ایشان رائد، لؤی، قصی و نجاد، خانواده شرف‌الدین و خانواده صدر تسلیت می‌گوییم.

/6262

پست بعدی

فوت ۲۴۲ بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته

ی فوریه 20 , 2022
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۱۶۹۶۷ بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۱ اسفندماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۶ هزار و ۹۶۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۳۱۵ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۹۴۲ هزار و ۴۵۲ نفر رسید. در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۴۲ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۵ هزار و ۴۰ نفر رسید. تا کنون ۶ میلیون ۴۸۹ هزار و ۹۲۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۴ هزار و ۵۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۴۶ میلیون و ۶۲۰ هزار و ۲۷۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۳۳۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۶۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۴۷ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند و شهرستان آبی هم نداریم. بیشتر بخوانید: دولت سیزدهم وعده های تحقق نیافته در باره کرونا را مرور کند تا بفهمد با نفی دیگران نمی توان خود را اثبات کرد ستادملی کرونا مجبور شد محدودیت‌های جدید وضع کند 47231

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000