اطلاعیه سپاه کربلا در پی شهادت پاسدار مازندرانی مدافع امنیت

اطلاعیه سپاه کربلا در پی شهادت پاسدار مازندرانی مدافع امنیت

مهر نوشت: ساری- معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا در پی شهادت پاسدار مدافع امنیت، وجیه الله آذرنگ در منطقه شمال غرب کشور اطلاعیه ای صادر کرد.

در اطلاعیه معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا در پی شهادت پاسدار مدافع امنیت وجیه الله آذرنگ آمده است: پاسدار مدافع حریم ولایت وجیه الله آذرنگ از رزمندگان لشگر ویژه عملیاتی ۲۵ کربلا بعداز ظهر شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ در حین پاسداری از مرزهای جمهوری اسلامی ایران و نیز در راه دفاع از آسایش و امنیت مردم، در منطقه شمال غرب کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در ادامه تصریح شده است: سپاه کربلا استان مازندران ضمن تسلیت و تبریک شهادت این مدافع وطن و امنیت به خانواده معزز ایشان، همرزمان و مردم علوی و شهیدپرور استان مازندران، به اطلاع می‌رساند، مراسم شب وداع با پیکر پاک و مطهر شهید وجیه الله آذرنگ، در حسینیه عاشقان ثارالله قائمشهر برگزار خواهد شد و جزئیات مراسم تشییع و تدفین نیز متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است لشگر همیشه پیروز و سرافراز ۲۵ کربلا از خردادماه امسال مأموریت حفظ و تأمین امنیت مرزهای شمال غرب کشور را بر عهده گرفته است.

۲۱۲۱

پست بعدی

اعداد چه می گویند؟ / سبقت «ایران اینترنشنال» رادیکال تر، از «بی بی سی» فارسی + نمودار

ش نوامبر 12 , 2022
پایگاه اطلاع رسانی «چند ثانیه» ، یافته های بررسی تطبیقی پیوستن کاربران به کانال دو رسانه را منتشر کرد. نمودار اعضای کانال‌های اپوزیسیون نشان می‌دهد که حوادث اخیر کشور موجب رشد اعضای این جریان‌ رسانه‌ای شده، اما دعوای اخیر بی‌بی‌سی فارسی و ایران اینترنشنال موجب کاهش مخاطبان بی‌بی‌سی فارسی شده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000