تعداد شهروندان بازداشتی ما در ایران به هفت نفر رسید

اعتمادآنلاین|

روزنامه لو فیگارو در گزارشی ادعا کرده بود که این دو شهروند فرانسوی پیش از آغاز ناآرامی‌های اخیر در ایران بازداشت شده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، کاترین کولونا، وزیر امور خارجه فرانسه در گفت‌وگو با روزنامه لو پاریزین مدعی شد که احتمالا «دو شهروند فرانسوی دیگر» در ایران در بازداشت به سر می‌برند که با استناد به گفته او، شمار شهروندان زندانی این کشور در ایران به هفت نفر می‌رسد.

کولونا در این باره گفت: ما نگران دو شهروند دیگرمان هستیم. در تلاشیم اطلاعات ضد و نقیض دراین باره را بررسی کنیم.

وزرات امور خارجه فرانسه پاسخی به درخواست رویترز برای ارائه توضیحات بیشتری در این باره نداد.

کولونا در اظهاراتی علیه ایران گفت: اگر هدف(ایران) این است که از ما باج‌خواهی کند، این رویه اشتباهی برای کنار آمدن با فرانسه است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

انتقاد عضو «فراکسیون روحانیت» مجلس از «جوانان گول‌خورده» بابت عمامه‌پرانی / انتظار داریم نخبگان، دولت و حاکمیت، مشکلات فرهنگی این چنینی را رفع کنند

ش نوامبر 12 , 2022
دیده‌بان ایران نوشت: صفری ملک‌میان در واکنش به پدیده عمامه پرانی گفت: بنده نیز به عنوان یک روحانی نگران بروز چنین حرکات ناهنجاری در جامعه هستم ولی باید به فکر چاره برای مدیریت موضوع باشیم. صداوسیما، صاحبان جراید و فعالان فضای مجازی و اجتماعی باید ورود کرده و هرچه سریع‌تر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000