گلایه روزنامه جوان از مهاجرت پزشکان؛ با پدیده‌ای با عنوان قاچاق پزشکان مواجهیم

اعتمادآنلاین|

روزنامه وابسته به سپاه مهاجرت پزشکان را «قاچاق» تعبیر و از اینکه این قشر پس از پولی که از بیت‌المال برای آنان هزینه می‌شود از کشور می‌روند، انتقاد کرده است.

به گزارش جوان، اینبار صحبت از مهاجرت پزشکان است؛ پزشکانی که پس از سال‌ها درس خواندن و پولی که از بیت‌المال برای تربیت آن‌ها هزینه می‌شود، وقتی هنگام بازدهی و خدمت‌رسانی‌شان به مردم و کشور می‌رسد، ترجیح می‌دهند به کشور‌هایی بروند که درآمد‌های بیشتری را نصیبشان می‌کند و زندگی مرفهی دارند.

در ادامه گزارش این روزنامه آمده است: در عین حال بخشی از پشت پرده این ماجرای مهاجرت پزشکان هم به فعالیت برخی شرکت‌های مهاجرتی بازمی‌گردد. شرکت‌هایی که تسهیلات ویژه‌ای را برای مهاجرت پزشکان به این کشور‌ها دارند و اقامت و مصاحبه آن‌ها را برای حضور در این کشور‌ها تسهیل می‌کنند. در واقع با پدیده جدیدی تحت عنوان قاچاق پزشکان مواجه هستیم. پدیده‌ای که پشت پرده آن شرکت‌های مهاجرتی هستند. این مسئله موجب‌شده این شرکت‌ها پزشکان ایرانی را با ترفند‌هایی به کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس بکشانند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

فعال سیاسی اصولگرا : درشرایط عصبانی بودن جامعه، نمی‌شود رفراندوم برگزار کرد / ابتدا باید نمایندگان مجلس استیضاح شوند که چرا به افراد ضعیف رای دادید

ش نوامبر 12 , 2022
ایلنا نوشت: آشتیانی گفت: در حالتی که مردم عصبانی هستند، نمی‌شود رفراندوم گذاشت. برخی از بحث رفراندوم سوءاستفاده می‌کنند و بخشی از جامعه هم عصبی هستند و نمی‌شود رفراندوم گذاشت. چرا برای هر موضوعی رفراندوم بگذاریم؟ امیررضا واعظ آشتیانی، فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که با توجه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000