روایت روزنامه ایران از حوادث دیروز زاهدان و شهرهای سیستان و بلوچستان:همه جا آرام بود،مولوی عبدالحمید دوپهلو حرف زد

روایت روزنامه ایران از حوادث دیروز زاهدان و شهرهای سیستان و بلوچستان:همه جا آرام بود،مولوی عبدالحمید دوپهلو حرف زد

ایران نوشت:با وجود تلاش یک هفته‌ای ضدانقلاب با انتشار فراخوان‌های متعدد برای تجمع و آشوبگری پس از نماز جمعه زاهدان به بهانه چهلم حادثه 8 مهر زاهدان، نمازگزاران روز گذشته پس از اتمام نماز با کمترین تنش مصلی را ترک کردند و به خانه‌ها برگشتند.

در شهرستان‌های زاهدان، خاش، ایرانشهر و راسک پس از برگزاری نماز جمعه اهل سنت هر چند تجمعات حداقلی شکل گرفت، ولی پس از مدت کوتاهی همان جمعیت حداقلی نیز که تلاش داشت با سر دادن شعارهای ساختارشکنانه فضا را دچار تنش کند، به دلیل عدم استقبال جمعی، پراکنده شد و این توطئه آنان نیز ناکام ماند و دست به حربه‌ای دیگر زدند.

گفتنی است مولوی عبدالحمید خطیب مسجد مکی زاهدان نیز روز گذشته ضمن ابراز سخنانی که مورد استقبال جریان ضدانقلاب قرار گرفت، در نهایت اقداماتی نظیر حمله به مراکز دولتی، تخریب بانک‌ها و سنگ‌پراکنی به سمت نیروهای انتظامی را محکوم کرد.

23302

پست بعدی

عکس | جدیدترین سلاح مخرب اوکراینی‌ها علیه روسیه !

ش نوامبر 12 , 2022
گجت‌نیوز نوشت: سامانه پدافند هوایی کروتال یک سلاح دیگر است که فرانسه قصد دارد برای اوکراین ارسال کند. سامانه کروتال از ۲ بخش شامل واحد فرماندهی و واحد آتش تشکیل می‌شود. اجزای هر یک از دو بخش روی خودروی ۴ چرخ متحرک P۴R سوار هستند که زره‌پوش بوده و در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000