روایت فاطمه هاشمی از اولین ملاقات با فائزه در اوین

روایت فاطمه هاشمی از اولین ملاقات با فائزه در اوین

عکس‌العمل مامان در مواجهه با فائزه در زندان جالب بود.

فاطمه هاشمی رفسنجانی در اینستاگرام خود نوشت: به رغم گذشت بیش از یک ماه از بازداشت فائزه‌، دوشنبه هفته گذشته، مراجعه مامان و اعضای خانواده به زندان اوین برای ملاقات، به رغم دو ساعت معطلی، ناکام ماند. روز یکشنبه پانزدهم آبان مجدداً، همراه مامان نگران به ملاقات فائزه و مهدی رفتیم و موفّق به ملاقات شدیم. عکس‌العمل مامان در مواجهه با فائزه در زندان جالب بود. وی مات و مبهوت فائزه را نگاه می‌کرد و چشم از او برنمی‌داشت. پرسیدم: خیلی خوشحالید که فائزه را می‌بینید؟ گفت: چه خوشحالی؟ مگر خوشحالی دارد که فائزه در زندان است؟ آیا واقعاً، جای فائزه زندان است؟! گفتنی است، فائزه هاشمی رفسنجانی پنجم مهرماه بازداشت و به زندان اوین منتقل شد. روایت فاطمه هاشمی از اولین ملاقات با فائزه در اوین بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱

پست بعدی

دور دوم سفرهای استانی رئیسی زیر سایه اعتراضات خیابانی/ چرا رئیسی علیرغم توصیه رهبری برای پروژه ها روزشمار تعیین نکرد؟

چ نوامبر 9 , 2022
در حالی که ۹۰ روز از آخرین سفر استانی سید ابراهیم رئیسی می گذرد، با آغاز اعتراضات بعد از فوت مهسا امینی، دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم آغاز نشده است. رسول سلیمی: دور نخست سفرهای استانی رئیسی در مردادماه و با استان کرمان به پایان رسید. معاون جدید اجرایی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000