کم‌حواسی عجیب سارقان دست‌شان را رو کرد

اعتمادآنلاین|

3 سارق که به مدارس غیر‌انتفاعی و آرایشگاه‌های زنانه دستبر می‌زدند وقتی برای سرقت رفتند اشتباهی عجیب مرتکب شدند و یکی از آنها گوشی موبایلش را جا گذاشت. همین کافی بود تا پلیس خیلی راحت آنها را شناسایی و دستگیر کند.

به گزارش اعتماد آنلاین، در پی وقوع چند فقره سرقت تجهیزات اداری، نوشت‌افزار و شیرآلات از مدارس غیر‌انتفاعی قم، شناسایی و دستگیری سارقان و مهار سرقت‌ها در دستور کار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

کارآگاهان در بررسی صحنه سرقت، یک دستگاه گوشی تلفن همراه به جا مانده از سارقان را کشف کردند و با بررسی فنی آن، اطلاعات سه سارق را به دست آوردند که دو نفرشان با اجرای یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند و معلوم متهمان همگی تبعه یکی از کشورهای شرقی ایران هستند که در استان قم سکونت دارند.

کارآگاهان در ادامه با استعلام از بانک‌های اطلاعاتی، هویت آخرین متهم را نیز کشف کردند و مشخص شد وی قبلا به اتهام قاچاق مواد مخدر دستگیر شده و در زندان به‌ سر می‌برد. در نهایت متهمان به 4 فقره سرقت از مدارس غیر انتفاعی، 2 فقره سرقت از آرایشگاه زنانه و 3 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

فعال سیاسی اصولگرا: حکمرانی را باید کیسه بکشیم و تمیزش کنیم / بعید است، قالیباف در انتخابات ۱۴۰۲ رأی بیاورد

چ نوامبر 9 , 2022
قرن نو نوشت: حقیقت‌پور با اشاره به انتقاد تند قالیباف از اعضای دولت و احتمال کاندیداتوری او در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ گفت: من دراین‌باره عاجز از غیب‌گویی هستم؛ اما ایشان از یک فردی دعوت کردند که به مجلس بیاید حال او قلدری کرده و نیامده است. بنابراین، باید با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000