خشونت‌زدایی از روش گفت‌وگو به دست می‌آید

اعتمادآنلاین|

روزنامه اطلاعات در یادداشت امروز خود بر لزوم شکل‌گیری گفت‌وگو تاکید کرد و آن را راهکاری برای خشونت‌زدایی از جامعه دانست.

به گزارش اطلاعات، گفتگو علاوه بر ایجاد ارزش افزوده‌های بسیار در روابط اجتماعی و به اصطلاح روز «رابطه دولت و مردم»، حرکت و باورهای فرهنگی را مسدود نمی‌سازد. بلکه با تغییر نسل و گذر ایام و بروز واقعیت‌های جدید در تمامی ساحت زندگی فردی و اجتماعی به جای خشونت، تعامل و مدارا را نهادینه می‌کند.

در ادامه این مطلب آمده است: اگر امروز بسیاری از «شکاف نسلی» یاد می‌کنند، ریشه‌های آن را باید در نشنیدن سخنان و ادبیات گذر نسلی در جامعه ما دید و البته به حاشیه رفتن فضای گفتگو و ایجاد امنیت بازدارنده به جای امنیت پیش گیرانه!

نویسنده یادداشت اطلاعات تاکید کرده است خشونت‌زدایی از جامعه وظیفه همه طیف‌ها و جریان‌هاست و این روش فقط از مسیر باور به گذاره «گفتگو آری، خشونت نه» به دست می‌آید.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

چند روش برای کسب ثروت بیشتر

س نوامبر 8 , 2022
برای به دست آوردن ثروت باید چند نکته مانند تلاش های مکرر و داشتن صبر و شکیبایی و شغل خوب و درآمدزایی را داشته باشید. شما با چند نکته میتوانید به راحتی به ثروت برسید. تشک طبی بدون فنر تشک طبی بدونه فنر برای افرادی که دچار پا درد و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000