راهکار هاشمی رفسنجانی برای مهار چالش حجاب نامناسب «بی‌نظیر بوتو» در دیدار با او

راهکار هاشمی رفسنجانی برای مهار چالش حجاب نامناسب  «بی‌نظیر بوتو» در دیدار با او

دیده بان نوشت:مرحوم هاشمی رفسنجانی در بخشی از خاطرات خود مربوط به هفدهم آبان ماه سال ۷۴ به موضوع حجاب نامتعارف بی‌نظیر بوتو اشاره کرده است.

در کتاب «مرد بحران‌ها» که به قلم لیلی هاشمی منتشر شده؛ مرحوم هاشمی رفسنجانی خاطره جالبی از حجاب «بی‌نظیر بوتو» نقل کرده است.

در این کتاب آمده است:

"تا ساعت نه صبح کارها را انجام دادم. خانم بی‌نظیر بوتو نخست‌وزیر پاکستان و همراهان آمدند. امروز حجاب خوبی داشت. به خاطر بدحجابی پریروزش، گفته بودم خبرنگار نباشد.

مراسم امضای اسناد بدون حضور ما انجام شد. مذاکراتی در مورد گاز و نفت و کارخانه‌های نیشکر و سیمان و… افغانستان داشتیم. باهم به فرودگاه رفتیم. در راه درباره همکاری‌های هسته‌ای صحبت شد و نگرانی وزارت امور خارجه را از اخلال آنها در مسأله میزبانی ما برای کنفرانس اسلامی گفتم؛ گفت که زمان برگزاری مراسم پنجاهمین سال استقلال پاکستان را چندماه به جلو انداخته‌اند که مزاحم برنامه ما نباشند. بر اساس گزارش دیده‌بان ایران؛ مرحوم هاشمی ادامه داد: یکسره کنار هواپیما رفتیم و با خداحافظی رفتند؛ مراسم سان را حذف کردیم."

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱۷

پست بعدی

جهان موازی جلیلی/ سعید جلیلی، چهره هفته خبرآنلاین

س نوامبر 8 , 2022
"برخی مواضع خطرناک را چنان با اعتماد به نفس بیان می‌کنید که هر انسان عاقلی متعجب می‌شود."این را علی لاریجانی در مجادله‌ای توییتری به سعید جلیلی گفت؛ بعد از ثبت‌نام در انتخابات 1400 و چند روزی قبل از ردصلاحیت‌ غیرمنتظره‌اش. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، توصیف لاریجانی از جلیلی، توصیف موجزی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000