پاسخ رئیسی به ادعای یک نماینده درباره میزان حقوق و اموالش

پاسخ رئیسی به ادعای یک نماینده درباره میزان حقوق و اموالش

ابراهیم رئیسی به اظهارات یک نماینده مخالف درباره اموالش پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم رئیسی در واکنش به اظهارات صباغیان، نماینده مخالف کابینه که از وضعیت مالی خودش و وزرا سوال کرده بود، گفت: « درباره اموال و دارایی اعضای دولت نیز مجلس قانونی را تصویب کرد اما به اجرا درنیامد، من در قوه قضاییه به سرعت گفتم آیین نامه آن طراحی شود اما ابهاماتی وجود داشت که من معتقدم نباید مانع اجرای قانون شود و در نهایت آیین نامه اجرایی شد و سامانه هم طراحی شد و دوستان اطلاعات خود را ثبت کردند. من میزان دارایی خود را نیز در برنامه های انتخاباتی نیز اعلام کردم. من برای اجرای این قانون به عنوان اولین نفر اموال و دارایی را اعلام کردم.»

صباغیان گفته بود: «آقای رئیسی شما باید شفافیت ایجاد کنید لذا به همراه وزرایتان اموالتان را به صورت کتبی و عمومی و همچنین حقوق دریافتی‌تان را اعلام کنید تا شفافیت سراسر کشور را فرا بگیرد، البته این کار را نمی‌کنید چون قبلا هم گفته بودید اما به آن عمل نکردید.»

در این رابطه بخوانید

پای حقوق رئیسی و اموالش به صحن مجلس باز شد /امان از آقازادگان، بترسید از این آقازادگان!

2727

پست بعدی

واکسیناسیون معلمان و کارکنان مدارس تا پیش از مهرماه

ش آگوست 21 , 2021
مهر نوشت: رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: تصمیم بر آن شده که پوشش دو نوبت واکسیناسیون معلمان و سایر کارکنان مدارس تا قبل از آغاز مهرماه به پایان برسد. محمدمهدی گویا، در پاسخ به سوالی مبنی بر صحت و سقم آخرین گزارش سازمان جهانی بهداشت که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000