خلیل‌زاده: تمرینات تیم ملی بسیار سخت است

اعتمادآنلاین|

شجاع خلیل‌زاده، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران صبح یک‌شنبه در تمرین این تیم اظهار کرد: تمرینات خیلی سنگینی است و اردوهای خوبی داریم و آماده ۳ بازی سخت می‌شویم. تمرینات خیلی فشرده است و امیدوارم با نتیجه‌هایی که می‌گیریم، دل مردم را شاد کنیم.

به گزارش ایسنا، وی درباره کار کردن با کی‌روش عنوان کرد: نیاز به گفتن من نیست و همه او را می‌شناسید که مربی بزرگ و کاربلدی است و امیدوارم با ایشان برای اولین‌بار در تاریخ بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

این مدافع تیم ملی درباره دشوار بودن گروه ایران تصریح کرد: گروه بسیار سختی داریم و با تیم‌های خوبی هم‌گروه هستیم و امیدوارم با تدابیر کادر فنی بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

خلیل‌زاده درباره نگرانی کی‌روش در مورد مشکلاتش با باشگاه الاهلی گفت: آن روزی که من برگشتم، فیفادی نبود و روزی هم که کی‌روش به باشگاه الاهلی آمده بود، صحبت‌ها شده بود که من در تمرینات تیم حضور داشته باشم و بعد از آن یک سری سوتفاهم‌ها پیش آمد که حل شد و من به تمرینات تیم ملی بازگشتم.

او در پایان گفت: من تلاشم این است که بهترین عملکردم را در تمرینات تیم ملی داشته باشم و جزئی از تیم در جام جهانی باشم.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار: صدای مردم شنیده شده/ بعد از آرام شدن فضا، به افراد دارای شأن مجوز تجمع داده خواهد شد

ی نوامبر 6 , 2022
جماران نوشت:کریمی اصفهانی گفت: حتما توقع نیست که به داعش، منافقین، سلطنت طلبان، کومله و اینهایی که غیر قانونی هستند مجوز تجمع بدهند. به مردم و کسانی که شأنی در این مملکت دارند، با شرایطی که در قانون اساسی آمده حتما مجوز داده خواهد شد و بدانند که بعد از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000