عکس | شکارچی شکار شد / شکار پهپاد ترسناک روسی در اوکراین

عکس | شکارچی شکار شد / شکار پهپاد ترسناک روسی در اوکراین

پهپاد لنست یکی از سلاح‌های مورد استفاده روسیه در جنگ اوکراین در تازه‌ترین شکارش یک قایق توپ‌دار اوکراینی را هدف قرار داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حمله روسیه به اوکراین از آن دست نبردهایی است که به محلی برای نمایش قابلیت پهپادهای نظامی تبدیل شده است.

در یکی از تازه‌ترین نمونه‌ها در حالی که پهپادی شناسایی مشغول نظارت و گرا دادن است، پهپاد انتحاری لنست به قایق‌ توپ‌دار اوکراینی حمله می‌کند.

عکس | شکارچی شکار شد / شکار پهپاد ترسناک روسی در اوکراین

در این میان شاهد جلوه‌ای از فناوری‌های مدرن در نبردهای جدید هستیم. استفاده از ابزارهایی که بدون کاربر انسانی در میدان حاضر و درگیر جنگ می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

پهپاد انتحاری پرسه‌زن لنست محصول مشترک زالا و کلاشنیکف است که با سر جنگی سه کیلوگرمی حدود ۴۰ دقیقه مداومت پروازی دارد.

این پهپاد به دو سری بال ایکس شکل مجهز است که با قابلیت جمع‌شوندگی کار حمل‌ونقل به میدان نبرد را بسیار ساده می‌کند. لنست می‌تواند با اهدافی در فاصله ۴۰ کیلومتری درگیر شود.

قایق هدف قرار گرفته از کلاس گیورزا-ام و مشغول گشت‌زنی در رودخانه دنیپر بوده است.

عکس | شکارچی شکار شد / شکار پهپاد ترسناک روسی در اوکراین

پهپادهای لنست بر اساس ادعای وزارت دفاع روسیه به تازگی مجهز به سیستم مقابله با پدافند لیزری شده‌اند و هر چند هنوز دقیقا مشخص نیست که فناوری استفاده شده در این پهپاد چیست و چگونه عمل می‌کند اما در صورت واقعیت می‌تواند اولین نمونه در نوع خود در جهان باشد.

۵۸۵۸

پست بعدی

ببینید | دستگیری ۴ متهم دیگر در پرونده شهادت شهید «علی وردی»

ی نوامبر 6 , 2022
سردار رحیمی، فرمانده پلیس تهران به خبرنگار مهر گفت: ۴ متهم دیگر پرونده شهادت آرمان علی وردی که در اکباتان تهران به شهادت رسیده بود دستگیر شدند. پیش از این ۵ متهم پرونده شهادت شهید علی وردی دستگیر شده بودند. منبع: مهر دریافت 4 MB 265 35

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000