۲۳۰۰ حساب بانکی فعالان غیرمجاز ارزی مسدود شد

 ۲۳۰۰ حساب بانکی فعالان غیرمجاز ارزی مسدود شد

تسنیم نوشت:وزارت اطلاعات از شناسایی و مسدودسازی ۲۳۰۰ حساب بانکی فعالان غیرمجاز ارزی خبر داد.

روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات اعلام کرد: همزمان با افزایش اقدامات سودجویانه برخی شبکه‌های دلالی در افزایش کاذب تقاضا در بازار ارز و ایجاد جو ملتهب اقتصادی در چند روز گذشته، سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف با اقدامات اطلاعاتی خود ضمن شناسایی فعالان غیرمجاز بازار ارز، حساب بانکی بیش از ۲۳۰۰ نفر از این افراد را مسدود و پیگیری قضایی اعمال مجرمانه آنها را در دستور کار قرار داده اند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد، این افراد برخلاف مقررات و ضوابط اعلامی، اقدام به خرید و فروش غیرمجاز ارز در بازار غیررسمی و یا معاملات فردایی نموده و از این طریق موجب اخلال در نظام ارزی کشور شده‌اند.

وزارت اطلاعات در مسیر مبارزه با مفاسد اقتصادی و حراست از امنیت اقتصادی، اجازه هرگونه سودجویی از ناآرامی‌های اجتماعی و اغتشاشات صورت گرفته اخیر را نداده و با هر اقدامی که موجب ضربه به معیشت مردم شریف ایران گردد، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید :

۲۲۰ ۴۶

پست بعدی

ضرورت روز، زیر خروارها وعده، خاک می خورد / نماینده مجلس :طرح «ساماندهی تجمعات» بایکانی شده / منتظر لایحه دولت هستیم

ش نوامبر 5 , 2022
تسنیم نوشت : آصفری عضو کمیسیون شوراها گفت : اگر دولت لایحه‌ای به مجلس ارائه نکرد نمایندگان، بررسی طرح ساماندهی تجمعات را کلید خواهند زد. محمدحسن آصفری عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در تشریح آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی تجمعات در این کمیسیون، گفت: در حال […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000