سکه ۱۶میلیون و ۲۵۳ هزار تومان شد

اعتمادآنلاین|

هر دلار آمریکا امروز در صرافی بانکی به قیمت ۲۹ هزار و ۲۴ تومان به فروش می‌رسد و هر یورو نیز به قیمت ۲۹ هزار و ۱۴ تومان معامله می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸عیار به یک میلیون و ۴۴۹ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ٢۴ عیار یک میلیون و ۹۴۱ هزار تومان، هر مثقال طلا ۶ میلیون و ۳۰۷ هزار تومان و هر انس طلا نیز ۱.۶۸۱.۳۸ دلار خرید و فروش می شود.

قیمت سکه امامی در بازار آزاد تهران به ۱۶میلیون و ۲۵۳ هزار تومان رسیده است. سکه تمام بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۸۶ هزار تومان، نیم سکه ۸ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و سکه گرمی نیز در بازار ۳ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان خرید و فروش می شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

چرا کریم باقری استقلالی نشد؟

ش نوامبر 5 , 2022
کریم باقری در تراکتورسازی دیده شد و در کشاورز پیشرفت کرد به طوری که پرسپولیس و استقلال هر دو به صرافت افتادند تا او را جذب کنند. منصور پورحیدری سرمربی وقت استقلال باقری را می خواست اما امیر عابدینی که مدیر عامل پرسپولیس بود با پیشنهاد مالی بهتر ستاره نقل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000