مهدی طارمی در کنار مسی و امباپه+ عکس

اعتمادآنلاین|

مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به همراه پورتو 5 گل زد تا مهره اصلی و کلیدی اژدها برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی باشد.

به گزارش فارس، طارمی با به ثمر رساندن 5 گل در رده سوم بهترین گلزنان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ایستاد. ستاره ایرانی یک هفته به عنوان بهترین بازیکن هفته اروپا بالاتر از مسی انتخاب شد.

سایت «گل پوینت» پرتغال با اتمام مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به ارزیابی فنی از ستارگان این مرحله پرداخت و با امتیازدهی بهترین ها را انتخاب کرد.

مهدی طارمی در ارزیابی فنی رسانه پرتغالی با کسب مجموع امتیاز 7.52 در ترکیب تیم منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.

Untitled

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

تصاویر | رقابت هیجان‌انگیز آمریکا، روسیه و چین برای ساخت بهترین بمب‌افکن پنهان‌کار جهان

ش نوامبر 5 , 2022
دیجیاتو نوشت: چین و روسیه قرار است در آینده بمب افکن های جدیدشان را به پرواز دربیاورند، اما پنهانکاری چین بدان معناست که هر لحظه ممکن است شاهد معرفی بمب افکن این کشور باشیم. کمپانی نورثروپ گرومن به عنوان یکی از پیمانکاران اصلی ارتش ایالات متحده از رونمایی از بمب […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000