بازگشت حامد زمانی به تلویزیون/ صدا هست؛ تصویر نیست

اعتمادآنلاین|

این روزها اگر صداوسیما را ببینید، در هر شبکه صدای مرگ بر آمریکای حامد زمانی شنیده می‌شود. خواننده انقلابی و حزب‌اللهی که با حاشیه‌هایش باعث شده تلویزیون صدایش را پخش کند اما حاضر به پخش تصویرش نشود.

حامد زمانی متولد فروردین ۱۳۶۷ است و اصالتی اصفهانی دارد. فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد علوم سیاسی از دانشگاه تهران بوده و بعد از ورود به فضای موسیقی، آرام آرام به سمت موسیقی ارزشی و انقلابی رفت.

اما شروع شهرت زمانی در سال ۱۳۸۸ و با خواندن تیتراژ برنامه سیاسی «دیروز، امروز و فردا» شروع شد که اجرای این برنامه بر عهده وحید یامین‌پور بود.

زمانی بعدا با خواندن آهنگ‌های انقلابی و ارزشی از جمله قطعه مرگ بر آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۹۲ در برابر سفارت آمریکا بیش از گذشته نامش شنیده شد. این خواننده بعدا توسط مقام معظم رهبری مورد تقدیر قرار گرفت.

او موسیقی خود را ترویج‌ دهنده گفتمان و ارزش‌ های جهانی اسلام و انقلاب اسلامی دانسته و دامنه مخاطبان آثار خود را بسیار گسترده و فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران می‌ داند.

در اوج محبوبیت به برنامه‌های مختلف صداوسیما می‌آمد و اجرای زنده داشت. در نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار هم از او تقدیر شد. اما ناگهان از صحنه حذف شد!

مرداد 98 بود که خبر دستگیری حامد زمانی بخاطر مواد مخدر رسانه‌ای شد و حتی ویدیوهای مبهمی از درگیری کلامی او با پلیس در فرودگاه مهرآباد منتشر شد.

اما اصل موضوع مربوط به وجود ادوات ممنوعه (بافور) در وسایل دوست همراه حامد زمانی بود که با اعتراض این خواننده به تفتیش او به جر و بحث با پلیس کشیده شد.

حامد زمانی -- اینستا

حامد زمانی -- اینستا

حامد زمانی -- اینستا

حامد زمانی -- اینستا

حامد زمانی -- اینستا

حامد زمانی -- اینستا

آیا این خبر مفید بود؟ 3 2

نتیجه بر اساس 3 رای موافق و 2 رای مخالف

پست بعدی

صفحه اول روزنامه های شنبه 14آبان 1401

ش نوامبر 5 , 2022
برگزاری مراسم 13آبان با سخنرانی رئیس جمهور، ناآرامی های کرج، پیامدهای بازگشت نتانیاهو و… از تیترهای مطبوعات امروز است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000