خطیب جمعه سنندج: مردم به مشکلات معترض هستند / مسئولان باید مسیر رفع مشکلات مردم را هموار کنند

خطیب جمعه سنندج: مردم به مشکلات معترض هستند / مسئولان باید مسیر رفع مشکلات مردم را هموار کنند

ایسنا نوشت:ماموستا رستمی گفت:مشکلات با وحدت و همدلی حل می‌شود لذا نباید اجازه دهیم ناامنی مسیر توسعه را مختل کند.

امام جمعه سنندج گفت: مردم به مشکلات معترض هستند و مسئولان باید با با توجه به بیانات و دستورات رهبری مسیر رفع مشکلات را هموار سازند.

ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج، یوم‌الله ۱۳ آبان را یادآور ایستادگی دانش‌آموزان در برابر ظلم و نماد استکبارستیزی ملت ایران ذکر و اطهار کرد: هر زمان آمریکا به کشوری اسلامی وارد شد تمام ثروت‌های آنها را چپاول کرد و رهاوردی به جز نابودی و ظلم و ستم برای مردم آن کشورها نداشته است.

وی ایمان، صبوری، ولایت‌مداری، وحدت و همدلی، حب وطن، زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی را عوامل اصلی پیروزی ملت ایران در انقلاب و جنگ تحمیلی ذکر کرد و افزود: این مولفه‌ها باید نقشه راه امروز مردم و مسئولان قرار گیرد.

ماموستا رستمی، با اشاره به اینکه مردم با وحدت و یکدلی مسیر پیروزی انقلاب و رشد آن را ممکن کردند، بیان کرد: تنها نیاز امروز ما دلسوزی و تلاش و کار است و مسئولان باید قدر این ملت را بدانند.

وی تاکید کرد: مسئولان باید مسیر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه را فراهم سازند و ایجاد اشتغال و رفع بیکاری و تامین مسکن و سرپناه برای نیازمندان باید اولویت مسئولان قرار گیرد.

به گفته امام جمعه سنندج، مردم ایران و به ویژه مردم کردستان هرگز دنبال ناامنی نیستند و خون‌هایی که در کشور ریخته می‌شود برای تک تک ما نگران‌کننده است.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: مردم به مشکلات معترض هستند و مسئولان باید با با فصل‌الخطاب قراردادن بیانات و دستورات رهبری مسیر رفع مشکلات را فراهم سازند.

وی ادامه داد: مشکلات با وحدت و همدلی حل می‌شود لذا نباید اجازه دهیم ناامنی مسیر توسعه را مختل کند.

امام جمعه سنندج گفت: باید با الگوگیری از آیات قرآن و حرکت براساس دستورات دین اسلام مشکلات را پشت سر بگذاریم و اجازه ندهیم دشمنان از این فرصت به نفع خود و به ضرر ما استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱۷

پست بعدی

خطیب جمعه تبریز: نظام سیاسی پویا و زنده، ظرفیت گفت وگو را دارد / اغتشاشات اخیر، امکان اصلاح و روزآمدسازی را می‌گیرد

ج نوامبر 4 , 2022
ایسنا نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: تحریم و اغتشاش دو لبه یک قیچی هستند و تمایم این رفتارها برای امتیازگیری در موضوع برجام جرو اهداف اصلی استکبار جهانی است. نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: هزینه بالغ بر ۵۳ میلیون دلاری آمریکا برای ایجاد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000