چرا رئیسی در باره اهانت به آیت الله صافی سکوت کرد؟

چرا رئیسی در باره اهانت به آیت الله صافی سکوت کرد؟

روزنامه اعتماد در بخشی از یادداشتی که به قضایای اخیر سایت رجانیوز و حمله به آیت الله صافی اشاره دارد نوشت:نکته ای که در این زمینه شگفت‌انگیز می‌نماید برخورد رییس‌جمهور است. درحالی‌که مسوولان بلندپایه کشور قولا یا عملا مخالفت خود را با این اسائه ادب اعلام کرده‌اند جناب آقای رییسی لام تا کام چیزی نگفته‌ است.

آنچه شائبه‌برانگیز می‌نماید انتساب مدیریت سایت افراطی به یکی از بستگان آقای رییس‌جمهور است. آیا باید بپذیریم آقای رییسی به این دلیل سکوت کرده است؟ خدا کند دلیلش فقط این باشد زیرا اگر قبول کنیم که او هم با حمله به یک مرجع تقلید همراه است (درحالی‌که برخی مراجع عظام، جامعه مدرسین، مدیریت خود علمیه، جامعه روحانیت مبارز و… رسما اعلام مخالفت کرده‌اند تالی فاسدهایی دارد که بعید است رییس‌جمهور آن را بپذیرد.

حتما آقای رییسی آن‌ اندازه هوشمند هست که بداند افرادی که به مرجع تقلید رحم نمی‌کنند نسبت به او که شاگرد شاگرد مرجعی چون آیت‌الله صافی محسوب می‌شود، بسیار بی‌ادبانه‌تر رفتار خواهند کرد.

23302

پست بعدی

دو تحقیق و تفحص جدید در دستور کار مجلس/ عملکرد روحانی در ستاد کرونا بررسی می شود

س نوامبر 2 , 2021
ایسنا نوشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز خود عملکرد رییس جمهور سابق در ستاد ملی مقابله با کرونا و تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد دولت در ارز ۴۲۰۰ را مورد بررسی قرار می دهند. جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000