اعتراض با قمقمه پر از مشروب!/ روایت عجیب علم‌الهدی از دستگیرشدگان اخیر

اعتمادآنلاین|

احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد گفت: عده‌ای از دستگیرشدگان مشروبات الکلی همراه داشتند

وی همچنین افزود: عده‌ای از افرادی که دستگیر شدند، قمقمه‌ای همراه داشتند که در آن مشروبات الکلی بوده است. این‌ها به دنبال تعارض با دین به هر قیمت ممکن هستند. حالا آقایی به خیال اینکه استاد دانشگاه است، در دانشگاه فردوسی که دانشجویان در کمال آرامش تحصیل می‌کنند، تلاش می‌کند که تعداد محدودی دانشجو را تحریک کند و به خیابان بکشاند.

امام جمعه مشهد همچنین تاکید کرد: آن‌هایی که با کشف حجاب به دنبال اعتراض هستند، اعتراض به دین و حاکمیت خدا دارند، اما همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، این‌هایی که کف خیابان هستند، بچه‌های ما هستند و ما با این افراد مسئله نداریم بلکه مسئله و چالش ما با کسانی است که به فکر زد و بند با آمریکایی‌ها هستند. بنا نیست نظام، جوانان فریب‌خورده را دستگیر کنند.

آیا این خبر مفید بود؟ 3 12

نتیجه بر اساس 3 رای موافق و 12 رای مخالف

پست بعدی

عقلای نظام به «فوریت»، وارد گود شوند/ این حجم از نفرت و برادرکشی در تاریخ ایران، کم سابقه است / فجایع بزرگ‌تری در راه است

ج نوامبر 4 , 2022
عصرایران نوشت: این خاک، خون نمی‌خواهد، تشنه مدارا، گفتگو، برادری، صلح و آزادی است … این که یک دولت – ملت بزرگ و متحد، به چنین وضعی گرفتار آیند که با تیر و چاقو و سنگ و باتوم به جان هم بیفتند، یعنی فاجعه‌ای بزرگ اتفاق افتاده و فجایع بزرگ‌تری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000