تفسیر یک روزنامه از خوشحالی نکردن استقلالی‌ها پس از قهرمانی در سوپرجام؛ با مردم همدردی کردند

اعتمادآنلاین|

روزنامه شرق در گزارشی به حواشی پیروزی استقلال در سوپرجام پرداخته و از خوشحالی نکردن آنان پس از قهرمانی به دلیل همدردی با مردم نوشته است.

در ادامه این مطلب آماده است: این برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران است که استقلال سوپرجام را به دست می‌آورد. نکته قابل‌تأمل در بازی شب گذشته، به ماجرای اهدای جام قهرمانی به بازیکنان استقلال مربوط شد. جایی که بازیکنان این تیم نه‌تنها جشنی برگزار نکردند‌ بلکه خوشحالی آن‌چنانی هم نداشتند تا با مردم ابراز همدردی کرده باشند.

در ادامه این گزارش تاکید شده است: پیش از این، چندین بازیکن استقلال با اعتراضات مردمی ابراز همدردی کرده و تعدادی از آنها گفته بودند در این شرایط، فوتبال در اولویت نیست. استقلالی‌ها دیشب چنین موردی را به‌صورت گروهی به نمایش گذاشتند.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

سکه وارد کانال 16 میلیون تومان شد

پ نوامبر 3 , 2022
اعتمادآنلاین| هر دلار آمریکا امروز در صرافی بانکی به قیمت ۲۹ هزار و ۴ تومان به فروش می‌رسد و هر یورو نیز به قیمت ۲۹ هزار و ۴ تومان معامله می‌شود. به گزارش خبرآنلاین، در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۳۹۴هزار تومان بود. هر گرم طلای ٢۴ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000