با کاربرد آجر سفال سوراخ دار آشنا شوید

اعتمادآنلاین|

آجر فراورده های ساختمانی است که در گونه های رسی، شیلی و شیستی، ماسه آهکی، بتنی و شکل های گوناگون تولید می شود و عمدتا در دیوار چینی، نماسازی و کرسی چینی، کف سازی و کف پوشی به کار می رود.

آجر سفال سوراخ دار

آجر سفالی انواعی از مصالح ساختمانی است که با توجه به ویژگی هایی که دارد کاربرد های فراوانی از جمله : در ساخت و ساز و نمای ساختمان و سقف و سالن ها و غیره دارد.

قیمت آجر سفال سوراخ دار پر مصرف ترین متریال ساختمانی و فروش ویژه‌ای که عمده ی آن دارد، برای ساختمان سازی بسیار مناسب است.

قیمت ماکارونی شکل دار

امروزه ماکارونی های شکل دار طرفداران زیاد تری دارند زیرا در مهمانی های خود، می توانند به صورت های مختلف و با تزیین های متفاوت از مهمانان خود پذیرایی کنند. از همین رو قیمت ماکارونی شکل دار گران تر می باشد و دارای طرح های، ستاره، پاپیون، صدف، لوله ای و پیچ دار می باشند که علاقه مندان زیادی دارد.

2

عسل چهل گیاه اورازان

وجود شهد گلهای مختلف در این عسل چهل گیاه ارگانیک باعث ایجاد رنگی شفاف و درخشان شده است که در دیگر نمونه های عسل این رنگ تیره تر و کدر است اما در عسل چهل گیاه اورازان درجه یک این رنگ طلایی یک نشانه برای شناخت کیفیت عسل اصلی و کاملا طبیعی است که خریداران به آن بسیار توجه می کنند.

3

آیا این خبر مفید بود؟ 0 1

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

برف و باران در ۹ محور مواصلاتی

پ نوامبر 3 , 2022
اعتمادآنلاین| احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی اظهار کرد: بر اساس پایش های صورت گرفته و گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی، در حال حاضر ترافیک در مسیر آزادراه قزوین-کرج در محدوده پل فردیس نیمه سنگین اما روان است. ترافیک در مسیر شهریار-تهران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000