طغیان نسل جدید نوگرایان / هشدار عبدالکریمی درباره «دو ملت در یک کشور!»

طغیان نسل جدید نوگرایان / هشدار عبدالکریمی درباره «دو ملت در یک کشور!»

ایسنا به نقل از بیژن عبدالکریمی، استاد فلسفه نوشت : دولت و مسوولان باید مساله را بفهمند. متاسفانه یگانه شیوه‌ای که حاکمیت با معترضان برخورد می‌کند شیوه مواجهه پلیسی است.

دو قرن است که جامعه ایران دو قطبی شده و به عبارتی دو ملت در یک کشور هستیم. بخشی از این ملت در عالم سنت و بخشی در عالم مدرن زندگی می‌کنند. قدرت سیاسی ایران فقط سنتی‌ها را می‌بیند و نوگراها را شهروند اصلی خود حساب نمی‌کند. همین نادیده گرفته شدن سبب طغیان نسل‌های جدیدی از این نوگرایان شده است. دولت و مسوولان باید مساله را بفهمند. متاسفانه یگانه شیوه‌ای که حاکمیت با معترضان برخورد می‌کند شیوه مواجهه پلیسی است. قدرت سیاسی طی این ۴۰ سال همه نیروهای واسطه را حذف کرده و خطای بزرگ جمهوری اسلامی همین است. بیشتر بخوانید :

۲۱۲۱

پست بعدی

دلار کانال عوض کرد/ پیش‌بینی جدید معامله‌گران از قیمت ارز در روزهای آینده

چ نوامبر 2 , 2022
بازارساز نتوانست دیروز افزایش قیمت دلار را مهار کند و بازار شاهد ورود دلار به کانال ۳۴ هزار تومان بود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت دلار دیروز وارد کانال ۳۴ هزار تومان شد و به نیمه‌های این کانال رسید. هر دلار آمریکا دیروز در بازار تهران ۳۴ هزار و ۴۴۰ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000