فلسفه و اخلاق اجتماعی

فلسفه و اخلاق اجتماعی

مراسم بزرگداشت روز جهانی فلسفه با عنوان «فلسفه و اخلاق اجتماعی»، در تاریخ سی‌ام آبان‌ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران مراسم بزرگداشت روز جهانی فلسفه با عنوان «فلسفه و اخلاق اجتماعی» در تاریخ سی‌ام آبان‌ماه ۱۴۰۱ در تهران برگزار می‌شود.

این مراسم به صورت حضوری و مجازی در تاریخ یاد شده برگزار می‌شود. در این راستا و به منظور برگزاری این همایش، مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران طی بیانیه‌ای از همه اساتید دغدغه‌مند در حوزه حکمت و فلسفه، دعوت کرده تا با ارسال چکیده سخنرانی علمی خودتا تاریخ ۲۰ آبان، برای سخنرانی در این همایش علمی اعلام آمادگی کنند.

مراسم بزرگداشت روز جهانی فلسفه در محل مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران در خیابان حضرت ولی عصر (عج) خیابان نوفل لوشاتو، کوچه آراکلیان، شماره ۴ برگزار خواهد شد.

۶۵۶۵

پست بعدی

طرح‌های جدید سینمایی قابلیت اجرایی ندارند؟

چ نوامبر 2 , 2022
ایرنا نوشت: طرح سه بندی جدیدی که اخیرا از سوی شورای صنفی نمایش ارائه شده است، جز با مساعدت ویژه سازمان سینمایی، قابلیت اجرایی نخواهد داشت. در آخرین جلسه شورای صنفی نمایش، مقرر شد تا حمایت‌های خوبی از فیلم‌های پرمخاطبی که در شرایط فعلی اکران می‌شوند، به عمل بیاید. بند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000