ده طرح پنجره پی وی سی در نمای ساختمان

اعتمادآنلاین|

یو پی وی سی ضد آب است همین امر موجب می شود از این متریال به راحتی در هر شرایط آب ‌وهوایی استفاده کرد. بعضی از متریال مثل چوب و فلز این خاصیت را ندارند و باید در مقابل رطوبت محافظت شوند.

طرح پنجره پی وی سی

داشتن یک منزل دنج با این پنجره ها بسیار لذت بخش خواهد بود پس می توانید بادکشها، نقاط سرد و بازدیدهای سالانه جک فراست را با دربهای یو پی وی سی جایگزین کنید و درب و پنجره های قدیمی را حذف کنید، باید به این نکته اشاره کنیم که طرح پنجره پی وی سی کاملا مدرن می باشد، یکی از اصلی ترین مزایای آنها عایق صدا و انرژی بودن هست که به این طریق هم به آرامش می رسید و هم در انرژی صرفه جویی می کنید.

همبرگر گوشت

برای تهیه‌ ساندویچ همبرگر برای چهار نفر در داخل منزل به پانصد گرم گوشت گوساله چرخ ‌شده، سس خردل، پودر سیر، پاپریکا، نمک، مقداری سس مایونز و همچنین کمی پیاز رنده‌ شده نیاز می ‌باشد. در ابتدابرای تهیه همبرگر گوشت می بایست گوشت چرخ‌ کرده را در داخل یک ظرف با پیاز رنده ‌شده که آب آن را گرفته ‌ایم مخلوط می‌ کنیم و به آن پودر سیر، پاپریکا و نمک را اضافه می‌ نماییم.

2

قیمت هر کیلو تخمه

تخمه آفتابگردان چینی یکی از محبوب ترین تخمه ها در سطح کشور محسوب می شود. قیمت هر کیلو تخمه چینی گران بوده اما با تهیه ی این محصول به صورت عمده و مستقیم می توانید آن را با قیمتی مقرون به صرفه تر خریداری کنید. کالری این محصول به نسبت زیاد می باشد و استفاده بیش از حد آن چاق کننده است.

3

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

همه باید مراقب باشیم، با هرکار و سخن خود، چه پیامی به خارج از کشور می‌فرستیم

چ نوامبر 2 , 2022
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به نقش آشکار آمریکا در اغتشاشات چند هفته اخیر در کشور، افزودند: اطلاعیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاش‌ها حاوی اطلاعات و کشفیات مهمی بود و نشان می‌دهد دشمن برای تهران و شهرهای بزرگ و کوچک برنامه‌ریزی کرده بود و طراحی داشت. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000