خبر بد برای عاشقان پوتین/ او تنها ۳ سال دیگر زنده است

اعتمادآنلاین|

وزیر امور خارجه روسیه با شایعه خواندن گزارش‌هایی از این دست به حضور روزانه پوتین در محافل عمومی به عنوان نشانه‌ای از سلامتی او اشاره کرد.

به گفته یکی از افسران سابق سرویس امنیت فدرال روسیه اف‌اس‌بی (FSB) نگرانی‌ها درباره وضعیت جسمی ولادیمیر پوتین شدت گرفته است. اما سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در پاسخ به پرسش خبرنگار تلویزیون TF1 فرانسه با شایعه خواندن این گزارش‌ها گفت: «کسی نمی‌تواند نشانه‌ای از بیماری در پوتین را مشاهده کند، او که به زودی ۷۰ ساله می‌شود، هر روز در محافل عمومی ظاهر می‌شود و مردم تصویر او را می‌بینند و صدایش را می‌شوند.»

به گزارش ساندی میرر (Sunday Mirror)، بنا بر اطلاعات یک مامور اف‌اس‌بی، پزشکان معالج رئیس جمهوری روسیه بیماری او را سرطان شدیدی تشخیص دادند که به سرعت در حال پیشرفت است.

این افسر که نام او اعلام نشده است، به نقل از پزشکان گفت که ولادیمیر «پوتین بیش از دو تا سه سال دیگر زنده نیست و طی این مدت بینایی خود را نیز از دست می‌دهد.»

خبر بیماری لاعلاج رهبر روسیه به عنوان بخشی از پیام محرمانه مامور روس به بوریس کارپیچکوف، مامور فراری و سابق اف‌اس‌بی منتشر شد. در این پیام ادعا شد که پوتین به دلیل ترس از اعتراف به ضعف، از عینک زدن خودداری می‌کند. او همچنین با خشم غیرقابل کنترلی به زیردستانش حمله می‌کند.

پیش از این، برخی منابع خبر داده بودند که در ماه جاری پوتین به دلیل ابتلا به سرطان تحت عمل جراحی موفقیت‌آمیزی قرار گرفته و در حال بهبودی است.

این خبر درست ساعتی قبل از حضور رئیس‌جمهوری روسیه در دیدار با الکساندر لوکاشنکو، متحدش در سوچی منتشر شد. زمانی که دوربین او را در حالی که به طرز عجیبی پاهایش را چرخانده بود، نشان داد. این دومین باری است که از پوتین در حال انجام این حرکت عجیب فیلمبرداری می‌شود. دیدار او با رئیس جمهوری تاجیکستان نیز زمزمه‌هایی را به همراه داشت مبنی بر این که او از پارکینسون رنج می‌برد.

به عقیده برخی از منتقدان، حرکت عجیب پای پوتین و همچنین گرفتن دسته‌های صندلی و گوشه‌های میز می‌تواند تلاشی برای سرپوش گذاشتن بر نوعی انقباضات غیرارادی ناشی از پارکینسون و هر گونه لرزش باشد، به ویژه آن که او در دیدارهای دیگری نیز در حال تکان دادن مداوم دستش دیده شد.

در کنار این تصاویر، برخی از افراد دیگر نیز به وضعیت بد سلامتی این مرد به ظاهر قوی اشاره کرده و گفتند که او نمی‌تواند برای مدت طولانی تمرکز داشته باشد.

پست بعدی

فساد و نیز فقدان رسانه آزاد و مستقل و کار خیر؛ علل سقوط سطح استانداردها

د مه 30 , 2022
اعتمادآنلاین| عباس عبدی، تحلیلگر مسائل سیاسی اجتماعی طی یادداشتی برای روزنامه اعتماد نوشت: به‌طور کلی برای فهم کیفیت رعایت استاندارد در کشور کافی است به چند مورد از قدیمی‌ترین استانداردها و وضعیت آن در ایران کنونی اشاره کنیم. پول، اوزان و دادرسی همیشه باید استاندارد باشند. اکنون پول ما فاقد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000