تاکنون ۱۰۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری پرداخت شده است

اعتمادآنلاین|

مصطفی قمری‌وفا سخنگوی بانک مرکزی از پرداخت ۱۰۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات به یک میلیون ۱۸۷ هزار نفر در قالب وام قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری به همراه تسهیلات ودیعه مسکن خبرداد.

​به گزارش فارس، به گفته سخنگوی بانک مرکزی، از فروردین امسال تا ۱۰ آبان ماه، وام قرض‌الحسنه ازدواج به تعداد ۵۸۰ هزار فقره و به مبلغ ۸۰ هزار میلیارد تومان با رشد ۵۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل پرداخت شده است.

قمری وفا در مورد وام قرض‌الحسنه فرزندآوی نیز گفت: ۴۷۸ هزار فقره وام فرزند آوری به‌ مبلغ ۱۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی در مورد وام ودیعه مسکن نیز خبرداد که از ۶ تیر تا ۱۰ آبان تعداد ۱۶۶ هزار و ۵۰۰ فقره پرونده تشکیل شده است که از این تعداد ۱۲۸ هزار نفر به میزان ۷ هزار و ۳۱۰ میلیارد تومان تسهیلات دریافت نموده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

صدور مجوز ساخت به 6 فیلمنامه و رونمایی از فیلمسازان جدید

س نوامبر 1 , 2022
اعتمادآنلاین| ۶ فیلمنامه سینمایی از شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی پروانه ساخت گرفتند. نکته قابل توجه، اسامی‌ ناآشنای بیشتر کارگردان‌هایی است که قرار است این فیلم‌ها را بسازند. به گزارش ایسنا، طبق اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری در این شورا به فیلمنامه‌های سینمایی «بند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000