ماهی‌گیران یمنی هدف تیراندازی نیروی دریایی آمریکا

اعتمادآنلاین|

وب سایت خبری الخبر امروز سه شنبه گزارش داد که نیروی دریایی آمریکا که در آب‌هایی منطقه‌ای و سرزمینی‌ نزدیک سواحل استان المَهره حضور دارند، به سمت قایق این ماهیگیران یمنی‌ آتش گشوده‌اند که دو فرد زخمی جراحت عمیقی برداشته‌‌اند.

به گزارش تسنیم، بر اساس این گزارش، نیروی دریایی آمریکا با همدستی و هماهنگی دولت مستعفی و شورای حاکمیتی که متحد ریاض است، یکی از 11 مرکز فروش و عرضه ماهی در استان مذکور را به پایگاه نظامی خود و انبار مهمات تبدیل کرده‌اند.

استان المهره در شرق یمن قرار دارد و تحت کنترل دولت مستعفی یمن است. طی سال‌های اخیر همزمان با خیز امارات برای تثبیت جای پای خود در مناطق جنوبی یمن و جزایر یمنی در تنگه باب المندب و دریای عرب، عربستان سعودی نیز تلاش دارد که استان‌های شرقی یمن را تحت اشغال خود قرار داده و خود را به آب‌های آزاد در جنوب شبه جزیره عرب برساند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

گفتگوی تلفنی ماکرون و زلنسکی

س نوامبر 1 , 2022
اعتمادآنلاین| طی تماسی تلفنی روسای جمهور فرانسه و اوکراین به گفتگو و بررسی شرایط اوکراین در جنگ با روسیه پرداختند. به گزارش مهر، به نقل از پایگاه اینتل ریپابلیک، بنا به اعلام اینتل ریپابلیک، «امانوئل ماکرون» و «ولودیمیر زلنسکی» طی این گفتگوی تلفنی بر اهمیت تقویت توانمندی‌های دفاعی اوکراین در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000