نقض قطعنامه شورای امنیت از سوی ایران شرم آور است/ تحرکات ایران را زیر نظر داریم

اعتمادآنلاین|

وزیر امور خارجه انگلیس ضمن تکرار ادعای بکارگیری پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین که بارها از سوی مقامات کشورمان رد شده است مدعی شد که لندن تحرکات ایران در این زمینه را زیر نظر دارد.

به گزارش ایرنا، جیمز کلورولی این مطلب را روز دوشنبه در مجلس عوام انگلیس مطرح و ادعا کرد که اقدام ایران ناقض قطعنامه ۲۲۳‍۱ شورای امنیت سازمان متحد است. وی مدعی شد:‌ شرم آور است که ایران با نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد، پهپادهای شاهد را در اختیار روسیه قرار داده که منجر به ویرانی در اوکراین شده است.

رئیس دستگاه دیپلماسی انگلیس با اشاره به تحریم‌های وضع شده علیه ایران، از ارائه گمانه‌زنی درباره تشدید تحریم‌ها اجتناب کرد اما افزود: تحرکات ایران و هرکشوری که سلاح در اختیار روسیه قرار دهد را از نزدیک زیر نظر داریم و اقدام مناسب را برای اینکه آن‌ها را از این اقدامات منصرف کنیم صورت خواهیم داد.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

نسخه‌پیچی روزنامه اصولگرا برای گفت‌وگو با دهه هشتادی‌ها؛ پیش از آنکه از خارج خط بگیرند زمینه مشارکت‌شان را فراهم کنیم

د اکتبر 31 , 2022
اعتمادآنلاین| روزنامه وابسته به صداوسیما در گزارشی بر لزوم توجه و گفت‌وگو با دهه‌هشتادی‌ها تاکید کرده و هشدار داده پیش از آنکه اجازه دهیم از لیدرهای مجازی خط بگیرند باید زمینه مشارکت آنان را فراهم کنیم. به گزارش جام جم، با ماجرای تجمع دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها در شیراز، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000