روایت‌های تازه و عجیب نماینده مجلس از بازارهای سوریه برای ایران+ جزئیات

اعتمادآنلاین|

علیرضا سلیمی،نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از حضور کم رنگ شرکت های ایرانی در نمایشگاه دمشق، گفت: متاسفانه برخی شرکت‌های بزرگ هنوز از ظرفیت های بزرگ بازار سوریه اطلاع ندارند.

به گزارش خانه ملت، مهم ترین بخش های این گفت و گو را در ادامه می خوانید:

* باید شرایط و کالاهایی که می‌توانیم به سوریه صادر کنیم برای تجار ایرانی تبیین شود و همچنین دورنمایی از اقتصاد این کشور ارائه شود تا مسیر برای صادرات شفاف باشد.

*سرمایه‌گذار به دنبال تامین منافع است، بر این اساس، شرکت‌های بزرگ اگر نتوانند صادرات مستمری به سوریه داشته باشند منافع شان دچار آسیب می‌شود؛ به عبارتی برخی از شرکت‌ها نگران مباحث امنیتی هستند که باید موضوع تامین امنیت برایشان تبیین شود.

علیرضا+سلیمی

*هیات‌هایی که از ایران به سوریه می‌روند معمولا فعالان اقتصادی را همراه خود می‌برند اما این امر به طور محدود مورد توجه قرار می‌گیرد که نیازمند تغییر نگرش در این عرصه است.

*مسئولان سیاسی دو کشور باید قدردان فرصت‌های همکاری مشترک باشند، معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه و سازمان توسعه تجارت باید تلاش کنند تا بستر لازم برای حضور شرکت های ایرانی در سوریه فراهم شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

نماینده مجلس: از حجاب، اصلاً کوتاه نخواهیم آمد/ نیروی انتظامی درگیر شرایط کشور است، برای گشت ارشاد، نیرو ندارد

د اکتبر 31 , 2022
رویداد۲۴ نوشت: باقری نماینده زنجان می‌گوید: نیروی انتظامی فعلا اولویت امنیت کشور را دارد و چون کمبود نیرو داریم، گشت ارشاد فعالیت نمی‌کند، اما با مصادیق شکستن حریم عفاف جامعه به شدت مقابله می‌کنیم و در خصوص حجاب و عفاف اصلاً کوتاه نخواهیم آمد. موضوع اینکه آیا گشت ارشاد قرار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000