حمله کیهان به روزنامه‌نگاران امضاکننده بیانیه «روزنامه‌نگاری جرم نیست»

اعتمادآنلاین|

روزنامه کیهان به مدیرمسئولی حسین شریعتمداری در شماره امروز خود به خبرنگاران و روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب حمله کرده و در واکنش به اعتراض آنان به اتهامات وارد شده به نیلوفر حامدی و الهه محمدی نوشته تشخیص اینکه آنها خبرنگارند یا «پادوی غرب» برعهده شما نیست!

این روزنامه در گزارشی نوشته: روزنامه‌های زنجیره‌ای دیروز در اقدامی هماهنگ با تیترهایی نظیر «روزنامه نگاری جرم نیست»، «روزنامه نگاری را ممنوع کنید»، «دفاع از حیثیت یک حرفه» و… سعی کردند با تخطئه بیانیه دو نهاد رسمی کشور، پادویی برای رسانه‌های ضد انقلاب را «روزنامه نگاری» جا بزنند.

کیهان در ادامه تاکید کرده: روزنامه‌های زنجیره‌ای می‌گویند این افراد فقط «خبرنگار» هستند این در حالی است که تشخیص این مسئله که آیا فقط خبرنگار هستند یا در پوشش خبرنگار به ارتکاب اقداماتی مانند پادویی برای غرب مبادرت می‌ورزند بر عهده نهادهایی امنیتی است نه شما!

آیا این خبر مفید بود؟ 0 3

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 3 رای مخالف

پست بعدی

جهانگیری: دولت روحانی خرداد ۹۷ تصویب کرد نحوه برگزاری اعتراضات و محل آن تعیین شود / دیوان عدالت با شکایت افرادی این مصوبه را ابطال کرد + تصویر مصوبه

د اکتبر 31 , 2022
جماران نوشت: معاون اول رئیس جمهور در دولت های یازدهم و دوازدهم تاکید کرد: نه قدرت و نه صدای مردم را هیچ‌وقت نمی شود نادیده گرفت. به‌خاطر دارم چهار ماه پس از تشکیل دولت دوم روحانی که در سال ۱۳۹۶ با حدود ۲۴ میلیون رای روی کار آمد، اعتراضاتی نسبت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000