کیفرخواست ۷۰ متهم حوادث اخیر اصفهان صادر شده؛ ۶ پرونده به صدور حکم منتهی شده

اعتمادآنلاین|

اسدالله جعفری، رئیس کل دادگستری استان اصفهان شامگاه یک‌شنبه در جمع خبرنگاران پیرامون نحوه رسیدگی به پرونده‌های اغتشاشگران اظهار داشت: برای نحوه رسیدگی به پرونده‌های اغتشاشگران جلساتی برگزار شد و اکثر پرونده‌ها بدای تحقیقات مقدماتی در اختیار دادسرا‌ها قرار داشتند.

به گزارش تسنیم، وی افزود: الان با توجه به سرعت گرفتن کارها، شعب و قضات ویژه در مرحله مقدماتی توانسته‌اند تا این لحظه ۷۰ پرونده از پرونده‌های متهمین را با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست به دادگاه‌های عمومی و انقلاب ارسال کنند.

رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: ارسال پرونده‌ها از اواسط هفته گذشته آغاز شده و قضات ویژه تا بدین لحظه عملکرد خوبی داشته‌اند، البته سرعت و شتاب کار در مرحله تحقیقات، صدور کیفرخواست و ارسال پرونده‌ها به مراجع قضایی بیشتر هم خواهد شد.

جعفری گفت: در محاکم نیز تاکنون ۶ پرونده منتهی به صدور حکم شده و قطعا این احکام ابلاغ خواهد شد و کسانی که اعتراض داشته باشند، به مرحله تجدیدنظر خواهد رفت.

وی افزود: دادگاه برخی از این پرونده‌ها به صورت علنی برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

حقوق کارکنان بانک‌ها افزایش یافت

د اکتبر 31 , 2022
اعتمادآنلاین| وزارت امور اقتصادی و دارایی طی اطلاعیه ای از افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارکنان بانک های دولتی به دنبال پیگیری جدی این وزارتخانه و همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای نیمه دوم امسال خبر داد. به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: "پیرو درخواست های مکرر مدیران بانک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000