اروپا به عواقب اقدامش درمورد سپاه توجه کند

اعتمادآنلاین|

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری امروز خود در مورد اظهارات اخیر وزیر خارجه آلمان مبنی براین که اتحادیه اروپا در حال بررسی این موضوع است که سپاه را در لیست گروه های تروریستی قرار دهد تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهاد نظامی رسمی ایران است و انجام چنین اقداماتی غیر قانونی است.

به گزارش ایسنا، کنعانی ادامه داد: امیدوارم که هم دولت آلمان و هم دولت‌های دیگر که احیانا قصد این اقدام را دارند به نتیجه اقدامات غیر سازنده خود توجه کنند و منافع دو جانبه خود را قربانی مصالحه سیاسی زودگذر و تصمیمات سیاسی نکنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در مورد تصمیم نیوزلند در مورد تعلیق گفت‌وگو با ایران در مورد مسائل حقوق بشر به خاطر تحولات داخلی ایران گفت : این اقدامات غیر مسئولانه ، احساسی و عملا مبتنی بر رویکرد سیاسی است.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 5

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 5 رای مخالف

پست بعدی

مسیر آماده‌سازی تیم ملی مناسب نیست/ نوراللهی و جهانبخش مصدوم نیستند

د اکتبر 31 , 2022
اعتمادآنلاین| کارلوس کی‌روش در ابتدای تمرین امروز(دوشنبه) تیم‌ملی فوتبال در کمپ تیم‌های ملی اظهار کرد: به همه خوش‌آمد می‌گویم. به هر دلیلی برنامه آماده‌سازی ما مسیر درستی را طی نمی‌کند. مطلع هستید که آماده‌سازی یک قدم بسیار مهم در مسیری است که پیش‌رو داریم و بدون آن نمی‌توانیم به اهداف‌مان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000