آغاز بارش باران در ۲۴ استان

اعتمادآنلاین|

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز دوشنبه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور برای استان‌های کردستان، کرمانشاه،‌ ایلام، جنوب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی،‌ همدان،‌ مرکزی، قم، لرستان، شمال خوزستان،‌ ارتفاعات و دامنه‌های البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران ابرناکی، رگبار باران، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایلنا، سه‌شنبه فعالیت سامانه بارشی در مناطق غرب، جنوب غرب، مرکزی،‌ ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و به‌تدریج سواحل دریای خزر و شمال شرق ادامه خواهد داشت.

چهارشنبه در مناطق جنوب غرب،‌ مرکز، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور و پنجشنبه علاوه بر مناطق ذکرشده در ارتفاعات و دامنه‌های البرز و بخش‌هایی از جنوب کشور در استان‌های بوشهر، فارس و کرمان رگبار،‌ رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

واکنش محیط‌‌زیست درباره توده‌ گاز متان در جنوب تهران؛ حاشا نمی‌کنیم

د اکتبر 31 , 2022
اعتمادآنلاین| درپی انتشار گزارشی از سوی ناسا مبنی بر وجود توده گاز متان بر فراز سایت پسماند آرادکوه پیام جوهرچی، معاون دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط‌ زیست در واکنش به این گزارش اظهار کرد: مراکز دفن قدیمی به‌طور قطع قابلیت دفع گاز متان را دارند و نمی‌توان این موضوع […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000