بررسی افزایش تعداد نمایندگان در کمیسیون شوراهای مجلس

اعتمادآنلاین|

​محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر امروز(یکشنبه، هشتم آبان) این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز ادامه رسیدگی به طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس در دستور کار اعضای کمیسیون قرار گرفت.

به گزارش فارس، وی افزود: در ادامه رسیدگی به این طرح رسیدگی به موضوع افزایش تعداد نمایندگان و افزایش تعداد حوزه‌های انتخابیه در دستور کار قرار گرفت و بحث و بررسی‌های زیادی پیرامون آن مطرح شد.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار کرد: بررسی‌ها درباره پیشنهادات مطرح شده درباره افزایش تعداد نمایندگان به جمع‌بندی نهایی نرسید و بنا شد تا این موضوع در کارگروه تخصصی مورد رسیدگی قرار گیرد و نتیجه کار برای تصمیم‌گیری به صحن کمیسیون ارائه شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

حرکت دو نماینده در صحن مجلس سوژه شد + عکس

ی اکتبر 30 , 2022
همشهری آنلاین نوشت: در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، شوخی دو نماینده‌ به تصویر کشیده شد. جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور ۲۱۱ نفر از نمایندگان برگزار شد. بیشتر بخوانید : عکس‌هایی که تاکنون از قالیباف ندیده‌اید/ رئیس‌مجلس در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000