هشدار فرمانده سپاه ضرورتی برای پیشگیری از جنگ داخلی است

اعتمادآنلاین|

روزنامه منتسب به سپاه در یادداشتی اظهارات اخیر فرمانده سپاه و تهدید معترضان را مرور و تاکید کرد هشدار سلامی ضرورتی برای پیشگیری از جنگ داخلی است.

جوان نوشت: حال با توجه به اینکه منطق کور حاکم بر اغتشاشات، خروجی‌اش تنها تداوم خشونت و زمینه‌سازی برای ترور و جولان جنایتکاران است، تداوم آن نه‌تنها برای اقتدار بلکه امنیت ملی بسیار خطرناک بوده و می‌تواند تهدید‌هایی را نیز پدید آورد که بهره‌بردار آن بیگانگان و معاندانی هستند که موجودیت کشور عزیزمان را دنبال می‌کنند. بیگانگان و معاندانی که برای نیل به این هدف کثیف، از کشاندن کشور به جنگ داخلی و پیاده‌سازی مدل سوریه و لیبی هم رویگردان نیستند.

نویسنده در ادامه تاکید کرد:‌ از این رو هشدار فرمانده محترم کل سپاه مبنی بر توقف اغتشاشات و ترک خیابان‌ها در واقع ضرورتی برای مهار تروریست‌ها و پیشگیری از جنگ داخلی و پایان دادن به توهم سوریه‌سازی کشور عزیزمان است که برای پیشبرد آن سیاست کشته‌سازی را ولو به قیمت جان خود اغتشاشگران هم دنبال کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 1

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

نامه بسیج دانشجویی به رئیسی/ درخواست «صدور حکم تعلیق و محرومیت از تحصیلِ اقلیّت هتاک و آشوب‌گر دانشگاهی»

ی اکتبر 30 , 2022
ایسنا نوشت:بسیج دانشجویی چند دانشگاه کشور در نامه ای به رییس جمهور به طرح این سوال که زیر سوال بردن مدت‌دار اخلاق اصیل دانشگاهی تا چه زمانی تحمل خواهد شد؟ پرداختند. ، متن این نامه به شرح ذیل است: جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، رئیس محترم جمهوری اسلامی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000