کلاهبرداری 85 میلیاردی با شرکت صوری

اعتمادآنلاین|

دو متهم که با راه‌اندازی شرکت‌های صوری 85 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده‌اند، دستگیر شدند.

به گزارش اعتماد آنلاین، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین در پی کسب اخبار و اطلاعات از منابع خبری مبنی بر اینکه افرادی در انجام معاملات با یکی از سازمان‌های دولتی اقدام به تقلب و کلاهبرداری در معامله کرده‌اند، به بررسی موضوع پرداختند.

ماموران با انجام تحقیقات دریافتند این افراد در قالب شرکت‌های صوری با ارائه صورت‌های مالی موهوم و ادعای گشایش اعتبار اسنادی و دریافت LC ، اقدام به فریب سازمان مورد نظر کرده و با ارائه چک‌های بلامحل اقدام به خرید کالا کرده‌اند.

کارشناسان بعد از انجام بررسی‌های تخصصی خسارات وارده را مبلغ 85 میلیارد ریال اعلام کردند و ماموران نیز 2 متهم را شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

دولت روحانی برای تهدید کردن دهه‌هشتادی‌ها در شرایط فعلی بستر سازی کرد / جمع شدن درگیری‌های امروز، کار هیأتی و آخوندی می‌خواهد

ش اکتبر 29 , 2022
اعتمادآنلاین| حسین یکتا، رئیس جمعیت امام رضایی‌ها در این مراسم با اشاره به اینکه جنگ سخت بعد از قضیه داعش تمام شده است که جگردارترین افراد بودند و تروریست‌ها را از ۵۰ کشور جهان جمع کرده بودند اظهارداشت: ایران اسلامی به در خانه ترسو ترین افراد جهان یعنی یهودی‌ها رسیده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000