تهرانی‌ها در محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ به خیابان آمدند

اعتمادآنلاین|

جمعی از شهروندان تهرانی امروز جمعه ششم آبان ماه بعد از برگزاری نماز جمعه، در یک راهپیمایی از محل دانشگاه تهران به سمت میدان انقلاب حادثه تروریستی شیراز و حمله به زائران شاهچراغ که داعش مسوولیت آن را بر عهده گرفت، محکوم کردند.

به گزارش ایسنا، شرکت کنندگان شعارهایی همچون «داعشی بی ریشه،ایران ،دمشق نمی شود،»«زن ،زندگی ،شهادت ، شیراز ما تسلیت» ،«حسین ، حسین، شعار ماست ، شهادت افتخار مااست » ، «الله اکبر ، خامنه ای رهبر »و «مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل ، مرگ بر سعودی» و … سر دادند .

شرکت کنندگان پرچم جمهوری اسلامی ایران و پلاکاردهایی حاوی مطالبی در محکومیت ناآرامی‌های اخیر کشور در دست داشتند .

در برخی از این پلاکاردهای جملاتی نظیر «ما همه با هم هستیم ، پشت ولایت هستیم » و «مطیع امر رهبر هستیم تا آخر ایستاده ایم »مشاهده می‌شد.

قرار است در این مراسم پیکر شهیدان فرید الدین معصومی از شهدای حمله تروریستی به شاهچراغ شیراز و همچنین مدافع امنیت پاسدار امیر کمندی که طی ناآرامی های روزهای اخیر تهران به شهادت رسید توسط مردم تشییع شود.

تکمیل می شود

آیا این خبر مفید بود؟ 0 1

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

کویت حمله تروریستی شیراز را محکوم کرد

ج اکتبر 28 , 2022
اعتمادآنلاین| وزارت خارجه کویت حمله تروریستی شیراز را محکوم کرد. به گزارش ایسنا به نقل از سایت رسمی وزارت خارجه کویت، این وزارت در بیانیه ای حمله تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز را محکوم کرد. کویت در این بیانیه بر موضع ثابت خود در مخالفت با خشونت و تروریسم تاکید […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000