پرنده آزاد شد! / پایان معامله توییتر

اعتمادآنلاین|

آقای ماسک با انتشار پیامی کوتاه در صفحه رسمی خود در توییتر نوشت: «پرنده آزاد شد.»

به گزارش یورو نیوز، روند انجام این معامله از ۶ ماه پیش و ارائه پیشنهاد خرید از سوی ثروتمندترین فرد جهان و مالک شرکت‌های خودروسازی تسلا و فضایی اسپیس‌ایکس آغاز شد.

آقای ماسک ساعاتی پیش از اعلام نهایی شدن معامله توییتر گفته بود که توییتر را با هدف خدمت به بشریت از طریق فراهم کردن فضایی برای ابرازنظر آزادانه خریداری می‌کند.

آقای ماسک حدود سه ماه پیش با طرح این ادعا که شرکت توییتر او و دیگر سرمایه گذاران را در خصوص شمار حساب‌های کاربری جعلی و ربات‌ها در میان بیش از ۲۳۰ میلیون کاربر این پلتفرم فعال در عرصه رسانه‌های اجتماعی گمراه کرده است، از خرید آن انصراف داد. ادعایی که او و توییتر را وارد مجادله‌ای حقوقی کرد.

وکلای طرفین با فرستادن احضاریه‌های مختلف و درخواست قرارهای گوناگون دادگاه مبنی بر ارائه مدارک، نبرد حقوقی سنگینی به راه انداخته‌ بودند ولی بنا به گفته آقای ماسک این معامله تا پیش از پایان مهلت دادگاه (روز جمعه ۲۸ اکتبر) برای حل و فصل اختلاف‌ها انجام شد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

ناصر ممدوح: دلم از مرگ جلال مقامی خیلی گرفت

ج اکتبر 28 , 2022
ایسنا نوشت: ناصر ممدوح با شنیدن خبر درگذشت جلال مقامی با ذهنی خسته و دلی گرفته می گوید: جلال مقامی اسطوره بود؛ چه آن زمانی که جای خیلی از هنرپیشه ها صحبت می کردند و چه آن زمانی که «دیدنی ها» را اجرا می کردند. دلمان از این ضایعه ها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000