انتقاد اطلاعات از بی‌بی‌سی؛ با این فرم از انعکاس خبر اعتراضات را به ابتذال کشاندید

اعتمادآنلاین|

روزنامه اطلاعات با مرور تیتر اخباری که شبکه بی‌بی‌سی فارسی در روزهای اخیر از اعتراضات منتشر کرده، از کیفیت انعکاس اخبار در این رسانه انتقاد کرد.

اطلاعات نوشت: اگر هم قرار بود این حوادث اجتماعی به جایی برسد و کاری کند، شما نخودهای ناپز با ریختن این خبرهای یخ در دیگ جوشانِ اعتراضات، هر بار آن را از قُل و جوش انداختید و به ابتذال کشیدید با این فرم و کیفیت از انعکاس خبر.

اگر این اعتراضات، سرریز انبوهی از مطالبات زمین‌مانده برای بهبود و اصلاح زندگی مردم در سرزمین خودشان است، لطفا با این تابلوسازی‌های سخیف و احمقانه- و به احتمال قوی مزوّرانه و کارشده- نفَس صلح‌جویانه و احیاگر مطالبه‌گران را در پای رذالت‌های حرفه‌ای خود نبُرید.

اگر به ستوه‌آمدگان از اخبار تناقض‌آمیز و یا کارشده‌ی سیما، رفتار خبری امثال بی‌بی‌سی را به تقاص گفتارهای سیمایی موجّه می‌بینند؛ باید بر این نکته نیز بیندیشند که خشت کج هرجا نهاده‌شود، عمارت را لرزان و ریزان بالا می‌برد و بار کج از هر معبری که بگذرد، راه، فرجام به دیارِ راست نمی‌کشد.

آیا این خبر مفید بود؟ 4 1

نتیجه بر اساس 4 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

عکس | ظاهر غافلگیرکننده پهپاد روسیه برای شناسایی اهداف نظامی

پ اکتبر 27 , 2022
روسیه سال ۲۰۱۹ از پهپادی رونمایی کرد که ظاهر ویژه‌اش آن را از تمام پهپادهای موجود متمایز می‌کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پهپادی شناسایی روسیه که ظاهرش کاملا شبیه یک جغد است یکی از خاص‌ترین پهپادهای نظامی جهان است. بیشتر بخوانید: مریخی‌های خطرناک که حیات زمین را تهدید می‌کنند!/ عکس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000