این انتظار وجود داشت که معادله آشوب-ترور بار دیگر تکرار شود

اعتمادآنلاین|

روزنامه دولت در گزارشی به بهانه حمله تروریستی شب گذشته در حرم شاهچراغ نوشت انتظار «ترور» وجود داشت اما به این دلیل که تمرکز دستگاه‌های امنیتی بر مقابله با «جریان اغتشاش» بود زمینه برای انجام عملیات تروریستی فراهم شد. نویسنده در ادامه تاکید کرده که دستگاه امنیتی باید قاطعانه با آشوبگران برخورد کند.

روزنامه ایران نوشت: درواقع در زمان بروز آشوب ها تمرکز نیروهای امنیتی به مقابله با پشت پرده جریان اغتشاشات معطوف شده و همین امر سبب می‌شود سرویس‌های امنیتی دشمن، شرایط را برای ایجاد عملیات تروریستی در ایران مهیا ببینند. در جریان آشوب ها و اغتشاشات اخیر نیز با توجه به تجارب گذشته این انتظار وجود داشت که معادله آشوب – ترور بار دیگر تکرار شود.

در چنین شرایطی، ادامه یافتن اغتشاشات حتی به صورت پراکنده، بستر را برای اقدامات ضد‌امنیتی بیشتر علیه کشور و هموطنان فراهم می‌آورد. این انتظار از دستگاه امنیتی و انتظامی وجود دارد که قاطعانه و مقتدرانه با آشوبگران و اغتشاشگران برخورد کند.

نمی‌توان افرادی را که روز گذشته با فراخوان ضدانقلاب به خیابان‌ها ریختند و ایجاد اغتشاش و راه‌بندان کردند فریب‌خورده رسانه‌های بیگانه خواند، پس از 40 روز و با توجه به انتشار گزارش‌های مستند درباره علت فوت مهسا امینی گرفته تا اسناد دست داشتن دشمن در اغتشاشات اخیر نمی‌توان گفت این افراد از پشت پرده اغتشاشات خبر نداشتند و صرفاً بر اساس هیجانات اقدام به آتش‌سوزی و ایجاد بلوا کردند.

آنچه که در کف خیابان‌های برخی از شهرهای کشور هر چند به شکل محدود اتفاق می‌افتد شرایط لازم را برای تحریک دشمنان به منظور ایجاد اقدامات ضدامنیتی قرار می‌دهد. جمع کردن حداکثری آشوب‌طلبان کف خیابان باید در دستورکار نیروهای انتظامی و امنیتی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟ 2 0

نتیجه بر اساس 2 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

فوری/ عامل تروریستی حمله شاهچراغ به هلاکت رسید+ هویت

پ اکتبر 27 , 2022
اعتمادآنلاین| شنیده‌های فارس از مرگ تروریست مهاجم به‌نام حامد بدخشان به حرم شاهچراغ بعد از چند عمل جراحی خبر می‌دهد. هرچند مقامات رسمی هنوز این خبر را تایید نکرده‌اند. مهاجم مسلح در جنایت دیروز شاهچراغ ۶ خشاب سلاح کلاشینکف به همراه‌ داشته که از ۲ خشاب خود استفاده کرده. یک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000